- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ještě bych nějakou dobu čekal, každopádně cena za ojeté elektroauto není špatná. Jeslti bude pěkná cena na počet najetých kilometrů, tak do ojetého ev pudu, jelikož v Praze ty dobíjecí místa už nejsou takovým problémem.
Neřekl bych, že nedůvěřují, u nás je problém s infrastrukturou - málo dobíjecích stanic. Sám bych o elektromobil měl velký zájem, dokonce v Áčkách mají i pěkného e-golfa za dobrý peníz, bohužel to ale není kde nabíjet, což je škoda.
Ale prdlajs. Jako druhý auto do rodiny je to prostě drahý. A nic jinýho to s tím směšným dojezdem není.
Řekla bych, že tedy není problém elektroojetinu koupit, ale spíše prodat :)
Tak třeba hybridy, jako např. Prius nebo Auris se určitě prodávají dobře, ale čistě EV, už jenom kvůli ceně určitě ne, takže nic překvapivého.
Konzervativni? Spis maji rozum, kdo normalni by kupoval elektroherku, natoz nake ojete kram v kdo vi jakym stavu, nemluve o tom, ze u tehle "aut" se rozhodne neda pocitat s nejakou dlouhodobou spolehlivosti, spis kanalem na penize.
Proč jenom ti Češi nekupují nová auta.... Na to se nedá přijít...!!! Jestli by se kvůli tomu neměl založit nějaký nový úřad...A eauta tomu rozhodně nepomůžou!
Ještě se tu pořádně nerozjel trh s novými eleauty a už jsou k mání v bazaru ojetá? Hmmm, to vskutku láká k tomu, aby lidi přešli na elektřinu...
Tak elektroauta se v CR prodavaji nekdy od roku 2011, tj logicky se v bazarech objevuji, a velke cast v bazarech je ze zahrnaici...
Eauto dnes stojí v zásadě dvojnásobek ceny klasického obdobného auta, takže si může každý spočítat kolik by musel najezdit ročně km aby se v životnosti auta a baterie dostal alespoň nastejno ekonomicky, to prostě málokterý běžný majitel auta najezdí a kdyby to přece jen najezdil, tak by měl problém s nabíjením na delších trasách, což v podstatě znamená neprodejnost těchto aut.
kdo chce koupit druhé auto do rodiny, tak čeká, až elektromobil ujede bezpečně víc než 200 km a bude pod 500 000 Kč ( tedy tolik kolik zhruba stojí menší auto s automatem a lepší výbavou), tito lidé mají možnost nabíjet doma a na ježdění po městě je to ideální auto, na dálky budou mít druhé auto stejně jako je mají i dnes
Nalijme si čistého vína, není to žádná nedůvěra, ale cena a nedostatek nabíjecích stanic, co je hlavním důvodem, že si to nikdo nekoupí, snad až na nějakého nadšence. Ojetina za 450 000 Kč a k tomu neexistující síť nabíječek. Tak to si většina koupí v té ceně nové klasické auto nebo když už, tak za těch 800 000 Kč, co chtějí za mladou ojetinu, hybrida.