Diskuze
Obchodníci prodávají v akcích už více než 40 procent zboží
Děkujeme za pochopení.
pakostič
no když si uvědomím,
že na ceně zboží v akce které je třeba zlevněno o 60% obchodník stále ještě vydělává tak mé nadšení poněkud opadá
azazzelo
Řetězce mě odnaučily mnoho zboží kupovat - skvěle!
Když nemůžu vstoupit do obchodu a provést pravidelný nákup potravin, které chci mít doma, tak jsem přišel na to, že plno potravin prostě nepotřebuji a kupuji je jen ze zvyku. Nekoupím jednou, nekoupím podruhé. A nakonec hodně ušetřím. Oblíbené chipsy opustím, protože jsou najednou drahé a stejně jsou jedovaté. Nákup sýrů a uzenin omezím na minimum. Stejně na českém trhu kvalitní sýr a uzeninu nepotkáte. Jogurtů kupuji polovinu. Tahle šaráda s akcemi mi vcelku překopala jídelníček a s báječným výsledkem. Dnes mnohem víc šetřím a raději utrácím za kvalitu. Což v Lidlu, Albertu či Tescu fakt nehrozí. Tak jen tak dál, páni obchodníci. Miluji, když si pod sebou někdo podřezává větev a pak brečí nad tím, že se potloukl.
opportunity
Re: Řetězce mě odnaučily mnoho zboží kupovat - skvěle!
Přesně tak. Celé regály nápojů, cukrovinek a oplatek míjím, zajímá mě čaj, mléko, maso, ovoce a zelenina, ve zkratce
azazzelo
Třeba cukr nebýval svého času akční zboží
Kilo za 10-12 Kč roky stálá cena. V prodejně to asi byla nákladná skladová potravina. Pak udělaly řetězce vše pro to, aby se dostal do akčních cen, velmi rychle ho dotlačily na cenu 20 Kč a v akcích ho milostivě dávaly za 12-15 Kč. Jen se po něm zaprášilo. Místo skladu na prodejně má dnes každá česká hospodyňka příruční sklad cukru doma. Dnes už atakujeme ceny cukru 25 - 35 Kč, v akcích za 17 - 18 Kč. Mimo akci je cukr neprodejný a jen leží na prodejně. Připadám si jako pitomec, pokud ho musím občas koupit za plnou inflační cenu. Je to ale o politice obchodních řetězců. Vytřískat na zboží co největší zisk různými podvody a manipulacemi chování zákazníků. Přitom ta spotřeba cukru je relativně pořád stejná a konstantní. Co na akci vydělám, v průběhu roku zase tratím. Tak mi přijde, že je to hra jen o náklady za skladování.
opportunity
Re: Třeba cukr nebýval svého času akční zboží
To je přesné. Podobně je to s olejem - běžně 45, v akci 30.
certik_bertik
nemám
rád zboží v akcích, většinou je to nějaký aušus, kterého se chce někdo zbavit pod cenou
opportunity
Re: nemám
Často je to nezbytné zboží, které má přilákat nakupujícího - dobře popsáno nad tebou (azazzelo).
fsp1111
Všimli jste si, že TESCO výrazně zdražilo ?
Udělal jsem si pro zajímavost srovnávací nákup Tesca na Andělu a HyperAlberta na Chodově. Jeden týden Anděl, druhý Chodov. Úplně stejný nákup a rozdíl stovka (cca 1000,- Tesco a 900,- Albert). Zhoršují se příšerně, jak výběrem tak cenou.
bjalka
Re: Všimli jste si, že TESCO výrazně zdražilo ?
Všimla jsem si a fakt jsem koukala. Pečivo, mléčné výrobky, sladkosti, drogerie.. Teď už se tam vyplatí jen základní potraviny. Na ostatní věci jsou dražší než Inva, kterou máme u nás ve F-M hned vedle.
FoDa
Nižší cena ?
ve většině akcí nejde o žádnou slevu, ba dokonce se kolikrát v akci prodávají věci za cenu vyšší, než před akcí.
Ale na některé lidi mají ty přeskrtnuté ceny a nesmyslná a neexistující procenta slevy kouzelnou moc a nakupují jako diví
lynxxx
Problém je jinde
Pokud zboží není v akci, tak je jeho cena prakticky vždy nepřijatelná. Chodím kupovat pečivo každý den - vždy do jiného krámu v okolí (Billa, Albert, Tesco expres). V cenách se orientuji, takže když mají něco za přijatelnou cenu, tak to koupím - čerstvé věci co sníme a trvanlivé i do zásoby. Prakticky jinak než bez slevy nenakupuji, protože se to nedá koupit. Kromě toho nakupuji občas v Makru a Metru v Rakousku. Lahůdky u nás stojí za prd, tak to kupuji prakticky jen v Rakousku (losos, víno, lepší sýry, uzeniny, ryby, těstoviny).
U nás není levně, ale pořád levněji než třeba v Chorvatsku, kde momentálně pracuji. Tady se nedá fakt nic koupit.
pražskej vidlák
Tak toa abych vyzkoušel Moulin Rouge...
Sifilis za 50% ... no neber to.
janrohac
Obchodnici prijdou a odejdou
Zasada je, nikdy neplat plnou cenu (pokud muzes). V anglictine je cela filozofie Never pay retail. Usetrene penize se hodi na neco jineho. Smlouvejte, hledejte, potvrdte cenu na internetu a nechte obchodniky makat pro vas. Kdyz jeden zavre, dalsi se objevi a tak dal.
aji
Slevy by neměly být příliš velké, jen o něco
a třeba v rámci propagace nového výrobku. Pak by to nebylo tak ztrátové. Ale otázka je, zda mají lidé z čeho kupovat. Nejvíc kupují ženy, zejména na děti. Kdyby byla rodičovská vyšší tak, jak byla půjvodně, tak by se zvýšil obrat, mladí lidé s dětmi, kteří činí velkou část zákazníků, by se nebáli tolik utrácet. Je to nelogické, ale já si myslím, že by to vzhledem k psychickému efektu přineslo v konečném důsledku větší obrat a vyšší zisk.
Antonín, topič
Re: Slevy by neměly být příliš velké, jen o něco
Škoda, že ty peníze na rodičovskou nerostou na stromech, že?
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...
Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži
Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...