Polská skupina CCC chystá otevření obchodu řetězce HalfPrice v Česku. (17. června 2021) | foto: CCC

Do Česka míří nový polský obchod. Nabídne oděvy, kosmetiku i hračky

  • 40
Nová maloobchodní síť HalfPrice z polské skupiny CCC míří do České republiky. První obchod otevře koncem září v Praze v Galerii Harfa. Nyní firma nabírá zaměstnance. Řetězec nabídne oděvy, obuv, doplňky, kosmetiku, hračky a bytové doplňky. Síť nedávno vstoupila na polský trh, chystá se do Rakouska a Maďarska.

Společnost své působení zahájila na začátku května v Polsku, za jeden a půl měsíce tam skupina CCC otevřela třináct prodejen, do nichž zavítalo na půl milionu zákazníků. Společnost chce do konce letošního roku mít v Evropě v provozu 65 obchodů. 

Fotogalerie

„Naše dosavadní zkušenosti ukazují, že firma má zajímavý moderní koncept za nízkou cenu. Ten obohacuje nabídku nákupních center a přitahuje nové spotřebitele. Kolekce značek v sítí se neustále rozšiřuje a zákazníci se mohou spolehnout na velmi rozmanitou nabídku,“ říká Adam Holewa, předseda představenstva HalfPrice.

Maloobchodní síť s obuví CCC působí ve 29 zemích. Na českém trhu je od roku 2004, provozuje tu 89 obchodů. Firma CCC Czech v roce 2018 vykázala zisk zhruba 42 milionů korun, tržby činily 1,8 miliardy korun. Novější hospodářské výsledky nejsou k dispozici. Kromě kamenných prodejen mohou Češi nakupovat také na internetu na stránkách ccc.eu, eobuv.cz, Modivo a DeeZee, která spadají pod skupinu CCC.

„Portfolio našich prodejen uspokojí vkus i náročných zákazníků. Velkou výhodou je minimalistický koncept vzhledu prodejen,“ dodává Roman Puchala, generální ředitel společnosti HalfPrice v České republice.

Šéf OC Harfa Pavel Hradec je velmi rád, že společnost CCC oslovila s požadavkem na plochu pro značku HalfPrice právě jeho nákupní centrum. „Jde o značkovou módu a doplňky za zvýhodněné ceny. Český zákazník je pragmatický, hledá adekvátní nabídku a posuzuje poměr kvality a ceny. Věříme proto, že na českém trhu bude značka úspěšná a do obchodního centra přiláká další zákazníky,“ dodává.

Primark v Praze otevřel: fronta až od koně, hasiči lidi ve vedru kropili

Do Česka už letos podle společnosti Cushman & Wakefield vstoupilo devět nových maloobchodních značek. Letošní první pololetí je nejsilnějším za poslední tři roky, loni se za prvních šest měsíců na českém trhu objevilo šest nových značek, předloni osm. Podle Cushman & Wakefield se v letošním roce uskutečňují otevření prodejen, která byla loni kvůli pandemii koronaviru odložena.

Nejvýznamnějším vstupem je příchod irského řetězce Primark, který ve čtvrtek otevřel obchod na Václavském náměstí v Praze. Nově je v ČR v kategorii oděvů také italská luxusní značka Versace a slovenská oděvní značka Dedoles. Mezi novými značkami je dále oční optika Fielmann, prodejna nábytku a bytových doplňků Cozy Home, čistírna Mr. Jeff, síť kin Cinemax a v sekci stravování Dobro & Dobro Cafe a Motiko.

,