- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Home office je mnohem lepší i pro zaměstnavatele, prostě bude chtít výsledky a ne čas strávený v páci.
Podmínkou ale je, aby nadřízený rozuměl tomu, co jeho podřízení dělají - jinak ani netuší, kolik času čím můžou strávit.
Doteď to řešil pevnou pracovní dobou, teď neví co s tím, tak se alespoň pokouší namátkově přes den kontrolovat zda lidi na HO sedí u počítače a jako něco dělají.
Ono to je videt i zde. Mezi 7.00 a 17:00 nasobne vic prispevku nez mimo tuto dobu. Padne pata a pocet prispevku klesne o 80%
Od března jsem na home officu a denně "promrhám" klidně i půlku pracovní doby. Samozřejmě když je zrovna velká nálož práce, tak naopak jedu i přesčas, ale to bývá většinou jen pár dní a pak je několik týdnů klid. Důležité podle mě je, že svou práci odvedu v požadovaném termínu a kvalitě, a ne kolik hodin u toho strávím.
Největší ztráty způsobuje IT: Všude je to přeheslované, Při odchodu si najdu a pootvírám 20 dokumentů, abych mohl ráno hned začít. Ráno přijdu a počítač resetovaný - půl hodina v háji. A tak je to každý druhý den. Nepřehledné intranetové stránky s neschopným vyhledávačem, zase časové ztráty. Neschopné zahraniční technické podpory, co našim klukům trvalo půl dne, teď trvá třeba 2 týdny. cokoli potřebuji, jsem odkázán na dokupedie, kde se vyzná akorát tvůrce. Tisíce několikrát zanořených dokumentů se slabými vyhledávači. Někde už ani nefunguje hvězdičková konvence a regulární výrazy, jako to uměly systémy kdysi. Mění se pořád rozhraní programů, aby měly firmy, co školit. Takže stejné věci jsou jinak nazvané a mají jiné ikony. (brzdy auta místo plynu, volant přemístěn do kufru apod.) Zbytečné ztráty času. Takže bych zaměřil optimalizaci sem...
A to nemluvím o nesmyslných a neefektívních poradách, kde je soutěž indických řečníků, místo stručného a věcného programu..
....a prosím ještě vyzkoumejte, kolik času promrhají státní zaměstnanci.....a započtěte do tohoto taky nákupy a soukromé aktivity tvořené v pracovní dobu......řešení výmyslů a nesmyslů nepočítejte, aby jste se nedostali do záporných čísel...
Co to je za titulek? Za zbytečnou administrativu a porady, chaos v organizování, pokud ho nezpůsobí sám, opravdu nemůže zaměstnanec.
A to tam ještě nezapočítali brouzdání na netu a psaní příspěvků do diskuze na iDnes...
Dnes to byl rekord. Všichni úředníci si chtěli koupit dálniční známku.