- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
takže nejlepší je AAA Andreas Aaaron cosmetics (např)...
Když nedají anglicé přizvízko tak nejsou IN, Já se takovým firmám zdaleka vyhýbám. Nejlepší příkladem jsou VÍTKOVICE , jen si daly přízviska a jsou v insolvenci.
Jako treba ceske firmy Pietro Filipi, Bushman... atd... Kdyby se driv priznali k ceskemu puvodu, tak uz by tu mozna nebyly...
Asi to dává smysl u řemeslníků a firem v oblasti služeb. Ale, že by si někdo vybíral televizi, auto nebo třeba jídlo či oblečení podle toho, kde výrobce stojí v abecedním seznamu, to pochybuju.
ttez plati i u lidskych zdroju, lepsi sance maji lide jejichz jmena jsou na zacatku abecedniho seznamu...
U nás stačilo dát si anglický název firmy a úspěch byl zaručen. Tedy u majitelů, nikoli zákazníků, či klientů. Stačí vzpomenou zkrachovalé invetiční společnosti Key Investments, Bussines Angels a pod. Tam lidé utopili pěkných "pár" milionů.
Zapomel jste na Harvard Capital.... Viktora Kozeneho, ... a jak tam lide sypali penize...
Takže proto je protivný zelený skřet dražší než konkurence, teď už to všechno dává smysl. :D
Ano, a proto jsou Škoda - VW nejprodávanější auta v ČR.
Nikoliv. Ani kvuli tomu nejsou Audi a BMW dražší a lepší než VW.
Pojmenovavat v dobe Internetu firmu podle abecedy je nesmysl. To fungovalo za doby Zlatych stranek a internet adresaru.
funguje to stale, rada firem si dodavatele dava do seznamu a kdyz potrebuji, jdou do seznamu a ten je samozrejme nejcasteli razen abecedne...
Ale ty rozdily jsou minimalni, i v clanku mate, radove 1-2%...