Mistři jezdí vlakem, lákají dráhy

  • 35
Na hokejový šampionát jsou už připraveny i České dráhy. Dokončily modernizaci nádraží Praha-Libeň, odkud mají k nedaleké Sazka Areně už za pár dní proudit tisíce fanoušků. Do úprav nástupiště, nádražní budovy a okolí investovaly dráhy šedesát milionů korun.

Rekonstrukce zahrnovala opravu peronních přístřešků na dvou stávajících nástupištích.

„Dále se rekonstruoval stávající podchod na nástupiště, v interiéru odbavovací haly pak hlavní rozvody elektroinstalace, podhledy a sociální zařízení pro veřejnost,“ sdělil mluvčí drah Pavel Tesař.

Informace o vlakovém spojení se dostanou i přímo do hokejové haly. „V Sazka Areně budou k dispozici tabule s informačním systémem napojeným na pražskou integrovanou dopravu a ČD,“ řekl ředitel drah Petr Kousal.

Stavební společnost Skanska zbudovala v Libni i nové nástupiště. Jeho zřízení se do celkových nákladů promítlo částkou 27 milionů korun.

„Nové nádraží bude zapojeno i do dálkové a mezinárodní přepravy, proto nebylo modernizováno jen pro mistrovství světa,“ doplnil generální ředitel Českých drah Petr Kousal.

V pondělí 19. dubna začnou z Libně jezdit vlaky nové linky do Roztok u Prahy.

Generální ředitel Českých drah Petr Kousal čte projev při slavnostním otevření modernizovaného nádraží Praha-Libeň. (16. dubna 2004) Hala libeňského nádraží dostala i nové informační tabule. (16. dubna 2004) V hale libeňského nádraží lákají cestující drah i billboardy s hokejovými motivy. (16. dubna 2004) (Zleva) Šéf drah Petr Kousal, radní Radovan Šteiner a Jan Bürgermeister přestřihují spolu s šéfem SŽDC Janem Komárkem (vpravo) pásku na 1. nástupišti nádraží Praha-Libeň. (16. dubna 2004) V podchodu libeňského nádraží lákají cestující drah i billboardy s hokejovými motivy. (16. dubna 2004) Úprav se dočkaly i pokladny libeňského nádraží. (16. dubna 2004)