Tučné hranolky a hovězí hamburgry chce McDonald`s vyměnit za kuřecí sendviče se salátem | foto: Profimedia.cz

McDonald`s chce být zdravý, zvýší prodej kuřecího

  • 6
Nejznámější řetězec rychlého občerstvení chce jít s dobou. Alespoň to vyplývá z prohlášení ředitele severoamerické divize Ralpha Alvareze. Součástí jeho snahy o zvýšení tržeb tak bude větší nabídka produktů z kuřecího masa, salátů a ovoce.

Tradiční vlajková loď řetězce - hovězí maso - tak dostává významného konkurenta.

Alvarez na výroční konferenci McDonald`s prohlásil, že nabídku určují především trendy ve stravování, píše zpravodajský server CNN.

"Prodej hovězích výrobků se rok od roku snižuje, zatímco u kuřecích zaznamenáváme osmi až desetiprocentní nárůst," řekl Alvarez. "Jsme značka, proto musíme následovat trendy," dodal Alvarez.

"Věříme, že nárůst zájmu o kuřecí není u konce, proto se na něj musíme více zaměřit," přibližuje záměr McDonald`s Alvarez. "Nebude to na úkor tradičního hovězího," upozorňuje Alvarez.

Kromě obratu zájmu ke kuřecímu masu mohou zákazníci McDonald`s očekávat i jiné změny. Řetězec se totiž rozhodl zlepšit nabídku kávy a snídaňových jídel. "Chceme prodávat kvalitní kávu za velmi dobrou cenu," cituje Alvareze CNN.

Image firmy, která propaguje zdravý životní styl, láká  McDonald`s natolik, že se rozhodl prodávat pod svou značkou také sportovní vybavení (- více zde ) a na obalech jídel uvede jejich nutriční hodnoty. - více zde