Tradiční vlajková loď řetězce - hovězí maso - tak dostává významného konkurenta.
Alvarez na výroční konferenci McDonald`s prohlásil, že nabídku určují především trendy ve stravování, píše zpravodajský server CNN.
"Prodej hovězích výrobků se rok od roku snižuje, zatímco u kuřecích zaznamenáváme osmi až desetiprocentní nárůst," řekl Alvarez. "Jsme značka, proto musíme následovat trendy," dodal Alvarez.
"Věříme, že nárůst zájmu o kuřecí není u konce, proto se na něj musíme více zaměřit," přibližuje záměr McDonald`s Alvarez. "Nebude to na úkor tradičního hovězího," upozorňuje Alvarez.
Kromě obratu zájmu ke kuřecímu masu mohou zákazníci McDonald`s očekávat i jiné změny. Řetězec se totiž rozhodl zlepšit nabídku kávy a snídaňových jídel. "Chceme prodávat kvalitní kávu za velmi dobrou cenu," cituje Alvareze CNN.
Image firmy, která propaguje zdravý životní styl, láká McDonald`s natolik, že se rozhodl prodávat pod svou značkou také sportovní vybavení (- více zde ) a na obalech jídel uvede jejich nutriční hodnoty. - více zde