- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavni nadrazi v Praze vypadalo opravdu desne a je fajn,ale tomu jiz tak neni. A zrovna na hlavnim nadrazi mi docela zalezi, protoze je to jedno z mala mist, kde v Praze travim urcity cas. Jeste by to chtelo udelat metro az k letisti. Praha - popelka evropskych mest ted konecne prisla o jednu ze svych skvrn na kabate, nicmene ta hlavni pretrvava a asi pretvra naveky - lide. Praha je shromazdistem neskutecne verbeze, nikde jinde v CR jsem nepotkal takovou luzu jako v Praze. Neresim,zda se jednalo o rodile Prazaky nebo naplaveniny z ruznych koutu CR ci dokonce sveta. Kazdopadne co clovek v Praze - to dement. Alespon to trochu vyvazuji recmi typu "heleee, voleee, Prazaci jsou uuuplne nejviiic, viiiid?!" Ja z nich mam srandu, zbytek republiky z nich ma standu,ale jim nikdynedojde,ze jejich "prazska hrdost" pusobi na ostatni spise komicky.
Nooo tedaaa Denny ted jsi uhodil hrebejka do hlavicky :-))))
Bezdomovci obklopeni luxusem
Jako cestující si myslím, že nádraží má sloužit jako místo pro služby spojené s cestováním. Pokud si někdo chce plnit své nákupní orgie, nechť využije nějaké nákupní centrum. Místo jídla a pití sebou na cestu si zajdu pro kus oblečení. To je zvrhlost. Italové si namastí kapsu a pro české cestující z toho žádná zlepšení nekoukají. Prosím tak takhle ne ! ! !
je to pračka špinavých mafiánských peněz
Jako prvni vec by meli odstranit tu dalnici, ktera oblast kolem celyho nadrazi hyzdi nejvic. Jinak je to jen pouhy zlaty nater na vredu mesta
Problém je v tom, že v době kdy se budovy nádraží stavěly a to i v Předních Kotěhůlkách, stavební lobby vyprodukovaly baráky jak hrom a co teď s nimi? Dráhy se v tom plácají od zdi ke zdi - od služeb pro obyčejné lidi - po nabídku luxusního zboží. Představte si jen ty náklady na vytápění, opravy apod. Nevím co s tím, protože zmenšit ty hangáry nejdou, ale že navrch huj a dole fuj není to pravé, to víme určitě všichni.
jsou divní! Nejdříve ze živých nádraží s restauracemi, železničním personálem a dobrými službami udělají nádraží pustá, špinavá a s mizernými službami pro cestující. Nyní s velkým humbukem budou zase vše, ale pouze ve vybraných stanicích, obnovovat. Stovky těch ostatních budou pustnou dále. Dokud této bolševické sebrance nebude dráha odňata a předána do soukromých rukou, nic podstatného se v globálu nezlepší Je tady však jedno velké nebezpečí a sice, že soudruzi dráhy zprivatizují do svých pazourů a bude opět vše při starém.
Až to vezmou do ruky zloději z ODS,tak tam zůstanou zdemolované prázdné místnosti.
mají pravdu lidé jsou ovce takže když uděláte hloupý obchod tak ted je vse uz OK a majitelé firem mají ze státního zase na další BMW. Pro cestující a návštěvníky Prahy zase nic.
Dříve když měl člověk hlad a žízeň, tak si po cestě na vlak mohl dát třeba klobásu a zapít to lahváčem. Dneska tam místo těch stánků stojí obchod s oblečením, takže může posvačit kalhoty a zapít košilí. 3x BRAVO, BRAVO, BRAVO !!!
Naprosto zásadní problém jsou bezdomovci a prodejná pohlaví. Ty je nutno vytěsnit na periferii a i stávající prostředí by šlo o 75% nahoru. Samozřejmě pokroku nebráním.