Společnost tak chce podle něj bránit dobré jméno agentury.
Lidé se totiž proti pořadatelům představení a společnosti Sazka, která na něj prodávala lístky, začal bouřit. Rozčílilo je, že nic neuvidí a ještě za to mají platit.
Na to, že lidé přijdou o část peněz, ačkoliv za nic nemohou, upozornil iDNES.cz jako první počátkem října. - více zde
Sazka se snažila dát od celého případu ruce pryč od samého počátku. Výši servisního poplatku prý určuje promotér a zákazníka o něm předem informuje, tvrdil tehdy mluvčí společnosti Zdeněk Zikmund.
SOS chtělo dát kauzu k soudu
S tím však nesouhlasilo Sdružení obrany spotřebitelů. "Zákazník uzavírá smlouvu s prodejcem. Jaké jsou dál vztahy, to ho nemusí zajímat," vysvětlila iDNES.cz mluvčí SOS Ivana Picková.
Argumenty pořadatelů o tom, že storno poplatek není ziskem, ale pouze kryje část nákladů, neuznala. "Jde o bezdůvodné obohacení, které musí být spotřebiteli vráceno," prohlásila Picková. - více zde
Sdružení také včera vyzvalo všechny poškozené, aby se na ně obrátili o radu v tomto konkrétním případě, a bylo odhodláno v této kauze podat i hromadnou žalobu. - více zde
To však nyní nebude třeba. Lidé mohou podle Live Nation vstupenky za zrušená představení vracet na terminálech Sazky od 22. října a dostanou za ně celou zaplacenou částku. "Požadavky zákazníků, kteří již vstupenky vrátili a uplatňují nárok na vrácení servisního poplatku, se budou vyřizovat v sídle společnosti Live Nation," uvedl pro ČTK Novák.