- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak jestli to stihnou postaviti k 30. výročí předání moci, bude to příležitost k oslavám. Václav by mohl na vteřinku obživnouti, aby viděl, jak již naše země vzkvétá...Terminál z plechových kontejnerů, to je teda síla...
Vzdyt tohle se ve svete davno pouziva. Hlavni letiste musi mit nejakeho low cost konkurenta, jinak jsou ty poplatky neunosne. Jiz dnes platite v pripade kratkeho letu vice za ty 2 letiste, nez za samotny let !
plus parkování za babku a terminál je stavěný jako každý jiný....žádný kontejnery tam nepotřebovali.
Myslím, že Vodochody je rozumná volba pro lowcosty a charterové lety. Ruzyně nemusí stavět další runway a bude klid.
Spíš to Ruzyni jen koupí čas na stavbu té runwaye, potřeba bude tak jako tak.
Akorát že bych spíš než Vodochody raději viděl Milovice, kde je mnohem větší prostorový potenciál, jak vůči Vodochodům, tak i vůči Ruzyni.
Perex" "Ruzyně vs. Vodochody...".
Myslel jsem, že je to Letiště Václava Havla. Když už se ho tak kdysi rozhodli přejmenovat, tak to vážení novináři používejte důsledně, ať už se jménem souhlasíte nebo ne.
Praha a ČR určitě potřebuje druhé letiště. Ruzyně je drahá a low cost dopracům se přidávat spoje moc nechce. Kdo rád létá, tak mi dá jistě za pravdu, že teď musíme kvůli levným letenkám jezdit do Polska, Maďarska nebo Bratislavy. Kde je nabídka letů třeba do středomoří nesrovnatelně lepší a za lepší ceny..
To není o cenách letiště. Jde o to, že Polsko udělalo šikovně dvě huby. Tutéž možnost měla, co vím, třeba Ostrava, ale tam to zabilo tamnější neschopné vedení.
Řešení je rozvoj regionálních letišť.
Třeba do Krumlova trajdá každý den několik desítek autobusů plných Korejců a Číňanů, kteří by mohli letět přímo do Českých Budějovic a tak ulevit Praze.
Stejně jako jsou v Německu regionální letiště poměrně dost vytížené.
No ono ale záleží taky jakým letadlem ti korejci doletí. Nemyslím si že B747 by přistála na letišti v Budějovicích
Co je to za blábol, "obětovat část pohodlí". Co je to na Ruzyni za pohodlí, z parkoviště se táhnete kilometry mezi davy zmatených turistů k terminálu, pak čekáte 20 minut frontu na jeden za dvou výtahů, které jsou pro cestující s větším zavazadlem jedinou spojnicí do patra k odletu. Po odbavení se zase vlečete nekonečnými chodbami k odletové bráně, kde pro letadlo o 150 místech je 40 sedátek.
Rád poletím z malého letiště o třech, nebo čtyřech stojánkách a i kdybych si měl zavazadlo odnést k letadlu sám, mám nohy a ruce a neříkám tomu nepohodlí.
Pravda! A v noci je všude všechno zavřené.
Pokud se Vodochody jednou nepřejmenují třeba na letiště Václava Klause, tak budou mít jistě velkou výhodu aspoň pokud jde o název
článek plný zavádějících chyb a nepravdivých údajů.
spousta nízkonákladovek vůbec lacino nelétá, v některých časech jsou ceny lowcost vs. tradiční aerolinky takřka stejné (nejvíc je to vidět na cestě do Londýna, kde se s BA lze občas dostat ceny easyJetu a dalších).
malé letiště nemusí nutně znamenat zhoršený komfort (ta poznámka v článku o zmoklém kabátu je až úsměvná), pro spoustu lidí ze severu Prahy a především severní části Středočeského kraje, ev. i Ústeckého, či Libereckého, je Ruzyň těžko dostupná, i kvůli absenci vnějšího pražského okruhu, takže rozumně Vodochody (letiště postaví sjezd z dálnice a přivaděč) mohou být pro řadu lidí rozumnou alternativou, nebo dokonce lepší variantou než komplikovaná cesta na Ruzyň.
Ruzyň druhou dráhu při současném objemu dopravy rozhodně nepotřebuje, nevím za koho autor článku lobbuje, ale jsou to lži. vyjma špičky kolem ranní 7.hod je provoz na Ruzyni naprosto pohodový, stačí se občas podívat na Flightradar kolik letadel čeká na vzlet, kolik se jich štosuje ve vzduchu na přistání. v 99% případů je to naprosto OK.