Diskuze

Ruzyně vs. Vodochody: letiště budou hrát o miliony šetřivých klientů

Pražské ruzyňské letiště se začíná připravovat na vznik konkurenta v nedalekých Vodochodech. Obě letiště budou soutěžit o několik milionů cestujících ročně převážně z řad těch lidí, kteří si přejí létat lacino a jsou kvůli tomu ochotni obětovat část pohodlí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ML

Tak jestli to stihnou postaviti k 30. výročí předání moci, bude to příležitost k oslavám. Václav by mohl na vteřinku obživnouti, aby viděl, jak již naše země vzkvétá...Terminál z plechových kontejnerů, to je teda síla...:-/

1 0
možnosti
JV

Vzdyt tohle se ve svete davno pouziva. Hlavni letiste musi mit nejakeho low cost konkurenta, jinak jsou ty poplatky neunosne. Jiz dnes platite v pripade kratkeho letu vice za ty 2 letiste, nez za samotny let !

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 0
možnosti
JK

plus parkování za babku a terminál je stavěný jako každý jiný....žádný kontejnery tam nepotřebovali.

1 0
možnosti
JB

Myslím, že Vodochody je rozumná volba pro lowcosty a charterové lety. Ruzyně nemusí stavět další runway a bude klid. ;-)

3 4
možnosti

J81a13n 97Č18e32k92a14l

12. 4. 2018 9:56

Spíš to Ruzyni jen koupí čas na stavbu té runwaye, potřeba bude tak jako tak.

Akorát že bych spíš než Vodochody raději viděl Milovice, kde je mnohem větší prostorový potenciál, jak vůči Vodochodům, tak i vůči Ruzyni.

2 1
možnosti
ID

I16v89a37n 77D39í90t64ě

12. 4. 2018 9:27

Perex" "Ruzyně vs. Vodochody...".

Myslel jsem, že je to Letiště Václava Havla. Když už se ho tak kdysi rozhodli přejmenovat, tak to vážení novináři používejte důsledně, ať už se jménem souhlasíte nebo ne.

1 6
možnosti

Ještě byste zabloudil, že jo;-D

1 0
možnosti
VS

Praha a ČR určitě potřebuje druhé letiště. Ruzyně je drahá a low cost dopracům se přidávat spoje moc nechce. Kdo rád létá, tak mi dá jistě za pravdu, že teď musíme kvůli levným letenkám jezdit do Polska, Maďarska nebo Bratislavy. Kde je nabídka letů třeba do středomoří nesrovnatelně lepší a za lepší ceny..

8 0
možnosti

To není o cenách letiště. Jde o to, že Polsko udělalo šikovně dvě huby. Tutéž možnost měla, co vím, třeba Ostrava, ale tam to zabilo tamnější neschopné vedení.

3 0
možnosti
VV

Řešení je rozvoj regionálních letišť.

Třeba do Krumlova trajdá každý den několik desítek autobusů plných Korejců a Číňanů, kteří by mohli letět přímo do Českých Budějovic a tak ulevit Praze.

Stejně jako jsou v Německu regionální letiště poměrně dost vytížené.

0 5
možnosti
MF

No ono ale záleží taky jakým letadlem ti korejci doletí. Nemyslím si že B747 by přistála na letišti v Budějovicích

2 0
možnosti
VK

V34í42t 90K13o43u57b63a

12. 4. 2018 8:44

Co je to za blábol, "obětovat část pohodlí". Co je to na Ruzyni za pohodlí, z parkoviště se táhnete kilometry mezi davy zmatených turistů k terminálu, pak čekáte 20 minut frontu na jeden za dvou výtahů, které jsou pro cestující s větším zavazadlem jedinou spojnicí do patra k odletu. Po odbavení se zase vlečete nekonečnými chodbami k odletové bráně, kde pro letadlo o 150 místech je 40 sedátek.

Rád poletím z malého letiště o třech, nebo čtyřech stojánkách a i kdybych si měl zavazadlo odnést k letadlu sám, mám nohy a ruce a neříkám tomu nepohodlí.

9 10
možnosti
JS

Pravda! A v noci je všude všechno zavřené.

1 0
možnosti

Pokud se Vodochody jednou nepřejmenují třeba na letiště Václava Klause, tak budou mít jistě velkou výhodu aspoň pokud jde o název;-D

4 1
možnosti
LH

článek plný zavádějících chyb a nepravdivých údajů.

spousta nízkonákladovek vůbec lacino nelétá, v některých časech jsou ceny lowcost vs. tradiční aerolinky takřka stejné (nejvíc je to vidět na cestě do Londýna, kde se s BA lze občas dostat ceny easyJetu a dalších).

malé letiště nemusí nutně znamenat zhoršený komfort (ta poznámka v článku o zmoklém kabátu je až úsměvná), pro spoustu lidí ze severu Prahy a především severní části Středočeského kraje, ev. i Ústeckého, či Libereckého, je Ruzyň těžko dostupná, i kvůli absenci vnějšího pražského okruhu, takže rozumně Vodochody (letiště postaví sjezd z dálnice a přivaděč) mohou být pro řadu lidí rozumnou alternativou, nebo dokonce lepší variantou než komplikovaná cesta na Ruzyň.

Ruzyň druhou dráhu při současném objemu dopravy rozhodně nepotřebuje, nevím za koho autor článku lobbuje, ale jsou to lži. vyjma špičky kolem ranní 7.hod je provoz na Ruzyni naprosto pohodový, stačí se občas podívat na Flightradar kolik letadel čeká na vzlet, kolik se jich štosuje ve vzduchu na přistání. v 99% případů je to naprosto OK.

6 0
možnosti
LH

...rozumně dostupné Vodochody...

0 0
možnosti