Diskuze

Královéhradecký kraj se dočkal nové části dálnice

Patnáct let si museli řidiči počkat na další úsek dálnice D11 mezi Prahou a Hradcem Králové. Osmnáctikilometrový úsek mezi Dobšicemi a Chýští má v Královéhradeckém kraji význam především pro obyvatele Chlumce nad Cidlinou. Ti se po otevření nové části dálnice dočkali obchvatu města.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kik

21. 12. 2005 11:16
Spatne znaceni
Ve smeru od Prahy je na kruhaku u benzinky v Chlumci provizorni smerovka "Tranzit", ktera ukazuje na dalnicni privadec. Totez je na kruhaku v Novem Meste ve smeru od HK. Vcera vecer a dneska rano na to ridici kamionu kaslali a jezdili dal pres Chlumec. Tam by museli stat policajti a honit kamiony na obchvat nebo zakazat vjezd kamionu do Chlumce. Navic na moste u Podebrad je smer HK stale rovne na starou I/11, takze vsechno se dal vali na znamou "silnici smrti".
0 0
možnosti

žlababa

20. 12. 2005 22:52
Já z Jestřábky
Nikdo tady vůbec nejezdí!!!
0 0
možnosti

blahic

21. 12. 2005 8:11
Re: Já z Jestřábky
mi tam vcera vecer jeli .... uplne sami ... vzdyt to neni uplne vubec nijak znaceny a smerem od Podebrad najit dalnici da celkem fusku ... a to to tam celkem zname .... zase PRUSER jak barak
0 0
možnosti

dfyxd

20. 12. 2005 22:51
xfdgd
gfxdgdgdyfgdfg
0 0
možnosti

martin

20. 12. 2005 17:29
návaznost
opravdu to postrádá logiku, dálnice která nikde nenavazuje...Hmm, chápu ekologové, etc, ale jak hezky o tom nikdo neříká a jen duje na trumpetu
0 0
možnosti

kovarikt

21. 12. 2005 8:02
Re: návaznost
Za tenhle pruser muze castecne i investor, ktery trval na naspu od mostu u Podebrad ke trati. Ekologove tam chteli nekolik propustku, ale investor si postavil hlavu a takhle to dopadlo. Jinak tahle dalnice je hlavne pruser statu, ktery nebyl x roku schopen postavit tech blbych 50 km D11 do HK a diky nemu ma tahle silnice nelichotivy nazev "silnice smrti". A mockrat jsem se divil, ze lidi v Chlumci, Lovcicich ci Dlouhopolsku tu silnici na par hodin nezablokovali. Osobne bych je sel podporit.
0 0
možnosti

navsteva

20. 12. 2005 16:36
Dalo by se pochopit
kdyby z financnich duvodu postavili 150 km planovane trasy D a R na Polsko v polovicnim profilu, se snizenym poctem najezdu a v blizkjosti velkym mest, zatim jen s urovnovymi signalizacnimi zarizenimi rizenymi krizovatkami. Kazdopadne by to stahlo tezkou nakladni dopravu z mest a obci a pro osbni auta urychlylo alespon castecne dobu jizdy.
Rozsireni na plny profil, vystavba mimourovnovych krizovatek se da resit jiz za plneho provozu.
0 0
možnosti

navsteva

20. 12. 2005 16:33
Opravdu neskutecny
bordel. Takze se zase chlubime 15 km a to jeste v polovicnim profilu, za 15, kdyz v jinych zemich maji za 4 roky 350 km dalnic v neskutecne stavebne-technicky narocnejsich podminkach.
0 0
možnosti

Daňový soumar

20. 12. 2005 16:12
Nová "dálnice"
Potěmkinova vesnice je proti tomu vrchol stavebního umění.      Místo Clumce je v plánu zlikvidovat Velký Osek, přes který je horší průjezd.    A na dvou pruzích pozabíjet víc lidí, než na starý silnici.  Tato "stavba" je vrchol moderního reálného socialismu!  Jen tak dál, soudruzi.
0 0
možnosti

vymrzovač

20. 12. 2005 16:01
není možný
si snad dělaj kozy,nebo co? ta cesta po novým úseku včetně objížděk je delší jak na kilometry tak časově.kdo myslíte,že tam bude jezdit? to snad jen kdyby dali přes chlumec zákaz vjezdu. 
0 0
možnosti

papaja

20. 12. 2005 16:12
Re: není možný
No pri ceste z Prahy to strihnu pres tu Volárnu nebo co a pak uz frcim na Pce, celkem prima zkratka. Horsi je, ze na te 'dalnici' bude prekamionovano, starosta Chlumce se nechal slyset, ze pro nakladaky uzavre mistni mosty pro havarijni stav.
0 0
možnosti