ilustrační snímek

ilustrační snímek | foto: Košík.cz

Sázka na fialovou. Košík mění logo i barvu, nově zamíří na Slovensko

  • 3
Online prodejce potravin Košík.cz přebarvil svůj e-shop i logo na fialovou barvu, změny čekají také vozový park a oblečení kurýrů. Slibuje také zvýhodnění velkých nákupů. Během několika měsíců expanduje také na Slovensko a do nových měst v Bulharsku.

Na bulharský trh vstoupil online prodejce s potravinami Košík v tichosti před třemi lety. Nejdříve si otestoval služby v metropoli Sofie a nyní proniká do dalších měst.

„Vyzkoušeli jsme si, že umíme dělat i zahraničí, a tak čeští turisté budou moci na dovolené v Bulharsku nakoupit potraviny na naší platformě Kolichka.bg,“ říká šéf Košíku Ivan Utěšil. Po testování je Košík připravený na další zahraniční expanze.

Jednou z nich je vstup na slovenský trh, kde se podle Utěšila předpokládá start na přelomu prázdnin, možná i dříve.

Košík.cz míří do regionů, víc než půlka Čechů může nakoupit jídlo on-line

Také v Česku pokračuje expanze, ještě na jaře spustí Košík své služby v pětadvaceti nových regionech.

„Od počátku dubna se nový způsob rozvozu testuje u domácností v České Lípě a širokém okolí, ve Valašském Meziříčí nebo Hranicích na Moravě,“ doplňuje Utěšil.

V průběhu května se pak stejným způsobem rozšíří jeho služba například do Frýdku-Místku, Karviné, Písku, Klatov, Břeclavi, Strakonic nebo Vysokého Mýta.

Čím větší, tím výhodnější

Nově Košík zavádí také novinku v podobě Multikupu, tedy možnost nakupovat potraviny i další produkty s množstevní slevou. „Průměrná sleva při jeho využití dosahuje 30 procent z běžné ceny produktů,“ říká Utěšil.

Konec kurýrů na IČO? Unie je tlačí do zaměstnaneckého poměru

Z dat Košíku vyplývá, že před rokem využívalo množstevní slevy 75 procent metropolitních zákazníků, dnes je to 92 procent ze všech. V regionech jejich obliba stoupla během jediného roku o dvě třetiny, takže je na Košíku využívá 84 procent ze všech zákazníků.

Součástí změn je i úprava loga a barevné palety. Do fialova se již nyní přebarvily stránky online supermarketu, ale postupně zfialoví také celý vozový park nebo uniformy kurýrů.

„Vybrali jsme si odstíny, které jsou nezaměnitelné. Prezentovat se budeme nově ve fialové, kterou doplní bílá, broskvová, zelená a růžová,“ říká šéf Košíku.

Líbí se Vám Košík v nových barvách?

celkem hlasů: 233
Hlasování skončiloČtenáři hlasovali do 0:00 středa 17. dubna 2024. Anketa je uzavřena.

Podle něj jezdí firemní auta už nějaký čas v základním designu právě proto, že na rebranding čekají. „Zákazníci budou třeba ještě chvíli dostávat tašky ve starém designu. Díky tomu pak nemáme náklady navíc,“ říká Utěšil.

Nesnadný život kurýrů. Bojují s počasím a stresem, zato i zhubnou

První auta se v nových kombinacích objeví v průběhu května a do prázdnin by se měli převléknout také kurýři.