Jste namyšlený parchant, plaťte!

  • 5
Novozélandský Telekom má z ostudy kabát. To, že naúčtoval jednomu ze svých zákazníků penále, se může stát i jinde. Ale to vysvětlení! Na výpisu z účtu bylo totiž v jedné kolonce jako důvod pokuty uvedeno "penále za to, že jste namyšlený parchant".

Na případ, který se stal aucklandskému obchodníkovi Jamesi Storriemu, upozornil list New Zealand Herald.

Storrie v něm tvrdí, že si chtěl minulý týden u novozélandského Telekomu stěžovat na to, že mu byl odpojen mobil. Úřednice mu však řekla, že byl zablokován proto, že o to někdo požádal z důvodu krádeže přístroje. Storrie to samozřejmě nebyl.

To nebylo všechno - v pondělí pak dostal výpis, ve kterém bylo kuriózní zdůvodnění, proč mu bylo uloženo penále ve výši 337,50 novozélandského dolaru.

Storrie tvrdí, že s Telekomem neměl nikdy žádné vážnější spory. Jen zhruba před třemi lety si stěžoval na problém s reklamou jeho firmy v tamních Zlatých stránkách. Ten byl však po vzájemné dohodě loni vyřešen.

"Jak mohou něco takového napsat klientovi? Je to hulvátství," rozčiluje se Storrie.

Novozélandský Telekom se samozřejmě svému klientovi okamžitě omluvil a nabídl mu i finanční kompenzaci.

Storrie ji nakonec přijal a je i nadále ochoten zůstat klientem tohoto operátora. Začal také okamžitě vyšetřovat, kdo z firmy by mohl být autorem nejapného žertu. Vyšetřování je zatím v počátečním stadiu a nikdo ještě nebyl propuštěn.