- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
podívejte se pane Bečváři, nic mě nepřesvědčí, že záleží víc na poradci než firmě a že je i jedno, dělá-li pro konkrétní pojišťovnu či banku a nebo je tzv, nezávislý. Pomíjím, že opravdu NEZÁVISLÝ poradce neexistuje.
kdysi jsem si dělal test "nezávislých" společností, kam jsem jakoby přišel z žádostí řešit své zabezpečení a penzi...
Víte jak to skončilo?
Od všech (včetně vašich Partners jsem odešel s nabídkou IŽP a to dokonce toho samého od stejné firmy. A vím, že shodou okolností právě tato pojišťovna za právě tento produkt vyplácela nejvyšší provize!...
a zajímavé i bylo, jak by mi všichni hned rušili mé staré smlouvy u Živnostenské pojišťovny, resp. Poj. ČS, které šly jen lehce upravit...
sám jsem tuto práci dělal 15 let, ale abychom rušili šmahem staré smlouvy bylo u nás TABU. Za to se i u nás s okamžitou platností ukončovala smlouva o obchodním zastoupení... Pokud se něco rušilo, tak jsme si to museli hodně dobře zdůvodnit!...A to jsme pracovali jen pro jednu pojišťovnu, takže výhody či nevýhody dovedu posoudit a také dovedu posoudit vhodnost či nevhodnost MLM systému v tomto oboru...
ČAP chce něco kultivovat ? A neměla by tedy začít u sebe ?
A jak to budou řešit u nespořících, tzn, jen rizikových produktů? Tam také budou "ochránci" špekulovat, jaký má pojišťovna z pojistek užitek?
...článek o nerobitných lavičkách je stejně lepší...
Podstatou výdělku pojišťovny je vždy neznalost pojištěného. Pokud by byl pojištěný opravdu obeznámen s věcí, většina produktů by zanikla. Proč si například hraje pojišťovna na spořitelnu, která rádoby generuje klientovi zisk?? Na to jsou vhodnější a výkonnější produkty. Pokud tedy nepotřebuje celou pojistnou částku, proč ji tedy po klientovi vůbec chce?? Pokud si spočítáte, kolik Vás stojí pojištění vozu a pravděpodobnost případné škody, tak zjistíte že takřka vždy se to po 3-4 letech nevyplatí. Tam kde hrozí skutečné riziko a kde by se pojištění vyplatilo, zase pojišťovny pojistku neumožní. A takto lze rozebrat vše. Tedy je třeba se mít hodně na pozoru při uzavírání pojištění, neboť máte co do činění s organizacemi s vysoce sofistikovaným systémem okrádání svých klientů!!!
To co popisujete se nazývá odborně asymetrie informací - která však v tomto oboru platí oboustranně. Máte pravdu, že pojišťovna zná dokonale svůj produkt a může těžit z neznalosti klienta. Na druhé straně klient zná většinou dokonale svůj zdravotní stav s jakým vstupuje do pojištění a může (i nevědomky) této výhody proti pojišťovně využít. Najít vyvážené podmínky fungování je poměrně těžké a na toto téma bylo napsáno mnoho odborných prací.
Pojišťovny si nehrají na spořitelnu, jedná se o vývoj, kam se pojišťovnictví časem posunulo. Pojišťovny vytváří rezervy, kdy kumulují peníze na případná pojistná plnění, ale jelikož peníze v dnešní době nesmí "zahálet", tak je musejí šikovně investovat. A tak časem byl vyvinut produkt, kde mohou klienti participovat na zisku pojišťovny. Samozřejmě to je napsáno velmi jednoduše, problematika je trochu složitější a komplexnější.
Docela by mě zajímalo jak jste si hrál s pravděpodobností, že se Vám každé 3-4 roky nevyplatí? Počítal jak? Díky...
Podle mě by se celý problém s vysokými provizemi vyřešil, kdyby klienti rovnou platili poplatek za sjednání pojištění agentovi, stejně jak je tomu u stavebního spoření. Když budou všichni vidět, kolik si ten člověk vlastně chce naúčtovat, tak by si to každý dvakrát rozmyslel, co si sjedná ... já bych něktéré z těchto agentů s klidem označil za skryté šmejdy.
V zahraníčí to takhle funguje ... a já vlastně zapoměl, že jsme v Čechách - krajině lobistů, kam se celá Evropa chodí učit, jak funguje korupce.
Máte jistě na mysli transparentnost poplatku. U stavebka jsou provize stejně jako jinde. Pokud jste někomu platil na přímo, zřejmě jste naletěl.
jj...zase ty "životka" na nic prosím nesahejte...páč co by pak ti MLM mravenci dělali? Přeci různé prasárny, přebouchávání smluv, lhaní klientům, pojišťovnám to nevadí a v rámci honičky za plánem berou do pojištění vše co jim kdo přinese...atd. je přeci OK ne?
Napr. zivotni pojištění je asi nejslozitejsi bankovni produkt a na nem pojistovny slusne vydelavaji. Nicmene i tak muze byt pro klienta velice vyhodny. Horsi je to v tom, ze 50% lidi nevi co podepisuje, 40% jen matne tusi. Toho vyuzivaji poradci a pojistovaci a uzaviraji produkt nevyhodny pro nej :) Pak to tu tak vypada. Doporuciji vsem precist si podminky smlouvy cele nez podepisu a uvidite ze budete spokojeni :)
Bohužel obyčejný člověk pojistným podmínkám nerozumí. Je to pro něj jako kdyby před Evropana, který umí číst latinku, položili texty v azbuce nebo arabštině.
Bojím se, že i kdyby to přečetl 100x, stejně by netušil co podepisuje.
Na českém trhu se mi "líbí", že pojišťovny mají možnost odmítnout pojistit /například domy v záplavových oblastech/. Výrazně zajímavější řešení se mi jeví to /jedna země EU/, kde pojišťovna nic takového, obrátí-li se na ní zájemce, udělat nemůže, ale může mu předložit návrh sumy pojistného, za které je ochotna takové riziko podstoupit. Neboli, je to na KLIENTOVI jak se rozhodne a na trhu. V ČR to /viz banky a další/ funguje tak, že co je bez velkého rizika se "vymkne kontrole - co se týká zisku" a co jen zavání skutečným rizikem podnikání se prostě "ze zákona nemusí poskytovat/nabízet". Podivný to kapitalismus na českém písečku, podivná to "konkurence" a "trh který všechno vyřeší"!
To není pravda, všechny pojišťovny působící v EU, nebo i v USA mohou odmítnou jakékoliv pojištění, včetně pojištění majetku v zátopových oblastech, nebo v oblastech, kde jsou tornáda (USA). Ale pojišťovny odmítnou i pojištění životní, pokud zjistí, že klient je třeba po několika operacích, tak buď odmítnou, nebo vyloučí některá rizika. Odmítnutí pojistit není doména ČR, ale obecně všech pojišťoven na celém světě.
Ohledně zátopové oblasti to je tak, že se pojistné postupně zvyšuje a podle četnosti pojistných škod nakonec od smlouvy může odstoupit.
Velke kulove s prehazovackou. Loni mi pojistovak rekl, ze pojisteni odpovednosti zamestnance je pro me plne vyhovujici, letos jsem neco hledaqla a zjistila jsem, ze platim zcela zbytecne, jelikoz u me pracovni profese je VYjIMKA, na kterou s epojisteni nevtahuje. Takze opet slo jen o to, sepsat smlouvu a ze mi je k nicemu to nevadi.
no tak jste zvolila špatného pojišťováka a špatnou pojistku.....tak co s váma?