- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdysi se tomu říkalo pivní kultura – dobré pivo, slušné prostředí, čisté firemní sklo. Tedy to, co dělalo a dělá české pivovarnictví tím, čím je. Třeba Budějovický Budvar se toho držel, ať byly doby jakékoliv a teď to dál rozvíjí svými Budvarkami. Čím lepší prostředí, tím lépe pro všechny pivaře.
Aby pro hosty upravili hajzlíky,tak se přece musí "upravit" i cena,ať se ta lůza nám to
zaplatí,proto přece pivovar zdražuje s kecy nárůstu cen.Co by si pak majitelé pivovarů odvezli na dividendách!!!
U nás na Staré hospodě v Hloubětíně se "zvýšení" projevilo totálně nevkusnou cedulí, která navíc v noci otřesně svítí. A zastínila původní historizující nápis, lépe odpovídající roku 1711. To co tam je teď, je nechutný flák plastu, polepený tiskem z plotru,s nevýrazným názvem, ale hlavně s reklamou na Prazdroj. Název sám "vidíte" až na druhý pohled.
Zvýšené tržby se musí projevit v reinvestování, pokud majitelé nebudou dostatečně rozumní/chytří, jak si udržet zákazníka, je to stále dokola a není to fakt nic novýho
Když jsou někde špinavé záchody, nebo taková ta smradlavá strouha podél zdi, už tam nikdy nepřijdu.
Konecne nekdo prisel na to ze ke zvyseni trzeb v hospodach neni treba povolit koureni, ale zlepsit sluzby
no a to by bylo prave rozsireni sluzeb. kdyz muze byt hospoda ceska, cinska, mexicka, veganska, rybí, fusion, atd. muze byt nejaka i kuracka, ne?
Hajzlíky jsou určitě důležité, ale začal bych personálem. Za sebe musím říct, že jak nerad piju Staropramen, tak už jsem kolikrát šel do Husy čistě kvůli tomu, že mají evidentně nějaké firemní tréningy či školení a personál je vždycky milý profesionální. Pak si zase řeknu, že ten Staráč se nedá pít, tak jdu do plzeňské hospody a je to zase jak cestování v čase do 80. let - kyselej pingl ve stylu "první světová skupina", celý večer se na mě šklebí, je pomalý, zapomíná objednávky, u baru se nahlas vybavuje s kámošem o sprosťárnách, mě ignoruje a dělá že nevidí, atd. atd.
Když dávám za pivo 50 kaček, což je teď v Praze cena za Plzeň, asi bych se chtěl cítit o něco méně nežádoucí pokorná hnida a trochu víc jako zákazník, který tam přináší peníze na mzdy personálu.
Dekorace a neonové pisoáry jsou určitě bezva, ale budu rád chodit i do trochu zašlé knajpy s omlácenou mušlí, když bude výčepák fajn.
He, zkuste někdy v Brně U Poutníka na Starobrněnské, tam výčepní umí vše,co jste popsal a ještě točí podmíráky. Pivo mají top, ale jinak flop
Samozřejmě tak PP nečiní z čiré filantropie, ale aby si hospody více (a smluvně) zavázal ... Ale budiž ....
Tohle se nemusí týkat je vesnických čtyřek bez větráku. Zkuste jít někdy na WC v Praze 2 v Riegrových sadech. Nevím jak pánský, ale ty dámský, to je..... to se ani nedá popsat.
protoze zenke jsou jeste vetsi hovadka, nez chlapi. Si mysli, ze na lyzare se do misy trefi lip, nez chlap z hadickou...
Pivo piji kvůli chuti. Lahváč za 10 Kč zpravidla žádnou nemá. Mnohdy ani to točené. Takže čisté záchody potěší a vymalovaná putyka oku lahodí, ale raději poctivě uvařené pivko stejně ničím nenahradíte.