- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Cena za pozemky se jevi v tom objemu jako ferova. Ale chtelo by to postavit v centru nejaky parcik. Praha je neuveritelne "prebytovana" a "prekancelarovana". Kdyz jsem travil nejakou chvili v Hamburku, zjistil jsem, jak je prijemne, to, kdyz je kolem "stareho" huste zastaveneho centra jeden park vedle druheho...
Je zvláštní, že oblíbeným způsobem, jak sehnat finance na údržbu a opravy majetku, bývá zpravidla rozprodej jiných částí majetku. Co ale v této zemi budeme dělat za dvacet, třicet let, kdy bude všechno co půjde prodané, z čeho budeme financovat opravy v té době?
České dráhy nejsou vlastníkem majetku, ale pouze SPRÁVCEM MAJETKU STÁTNÍHO !!!! Mají právo majetek prodávat ????
maji s nim hlavne pravo hospodarne nakladat
Řekl bych, že tato diskuze už postrádá smysl, když před chvilkou vyšla na jevo zpráva popírající prodej (byť jen části) Masarykova Nádraží.
Samozřejmě že se to jmenuje "Masaryk Station Development" - je mi už na blití z těchhle názvů, za nimiž je cítit byznys zahraničních finančních skupin bez vztahu k naší kultuře a tradicím, jen bezohledně plundrující naše památky, kulturní a historickou kontinuitu a národní identitu. Za německé okupace byl náš národ alergický na dvojjazyčné nápisy, teď je tu potichu máme.
Já myslim, že se můžou jmenovat jak chtěji. Je to jejich věc.
přeplatit management, uzavírat nevýhodné zakázky a postupně rozprodávat majetek aby se kryly ztráty
v budoucnu uhelný sklady. Koleje tam vedou, plyn a eletrika dou nahoru. Nic se nemusí měnit, jen pizzerie asi zmizí. A věřte mi, že cestující z Kolína fakt nic nepoznají.
Navíc: Proč generalissimové z ČD nejsou trochu rozumní a nejdou opravy sami? Prodat je nejjednoduší a nejnesmyslnější řešení opravy nemovitosti.
tak toto je první skratá cesta ke zrušení nádraží Praha a rozprodeji všech pozemků, tak jak to měl magistrát v plánu. Nevím, proč pan redaktor používá výraz developeři. Byli to jen obyčejní pozemkoví spekulanti.
a třeba i za korunu, když se někdo zaváže k provozu na 40 let. Tnto státní bordel by měl skončit.