- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak koukam, tak tu jste temer vsichni blbci.
Muze te trochu premyslet. Draz si myto, fajn kdo to bude platit vy, proto ze zbozi se vozi po silnici. Dale zeleznice je draha a neefektivni. Pokud bude takovy zakon, tak bude za jeden kamion cca 7 dodavek. Tak ze nebudou kamiony, ale dodavky. Jak to ze v Nemecku je levnejsi myto nez u nas? A kvalita silni uplne jinde a my tady mame nejdrazsi dalnice v Cr a jsme tranzitni zeme?!? Proc D1 nema 3 pruhy a do Ostravy neni dalnice a ani do Varu nebo Ceskych Budejovic. Cena myta Praha Brno je cca 1500 Kc jedna. Tak a kolik tam projeda nakladaku za rok a kde jsou penize fuc...
A pokud tu bude zakay jizdy v patek tak vse bude jeste drazsi nez je a ne kuly cene nafty.... Mysle te
Nerekl bych, ze se jedna primo o blbce. Spise jde o laiky, kteri vasnive diskutuji o necem, cemu ani za mak nerozumeji. Cili nejde o blbost, ale o sladkou nevedomost.
Zakaz jizd kamionu o vikendech by na konci zpusobil daleko vice problemu, nez si kdo z onech "chytraku" dokaze prestavit.
Zase další populista a ignorant na ministerstvu dopravy. Nejen, že páteční zákaz provozu nic neřeší, ale naopak situaci ještě zhorší, protože vzhledem k faktu, že v okolních státech tento zákaz není, tak veškerý tranzit přes ČR akorát zastaví v ČR a zacpe nám tu republiku totálně. A protože tu nemáme žádná pořádná odstavná parkoviště, tak ani nechci vědět, kde to všechno bude stát. Daleko vhodnější by bylo to proměnlivé mýto, jak tu kdosi už navrhoval.
Omyl. Nezhorší. Část kamionů nás objede přes Rakousko nebo Polsko. Počkají akorát Slováci.
Jj, jen ať protestují, třeba by mohli protestovat tak, že týden s kamiony nevyjedou, to by bylo najednou na silnicích pohodově a bez stresu.
Vas prispevek je patrne nepodarenym pokusem o zert.
ze v nejvytizenejsich casech by platili treba dvojnasobny nebo i trojnasobny myto? a v casech kdy sou silnice malo vytizeny by mohlo bejt treba 75% nebo polovicni..
nemuselo by se nic zakazovat a kdyz budou chtit zacpavat silnice kdyz je nejveci provoz tak by si museli poradne priplatit-jejich volba.. silnice by se urcite uvolnily a mozna by bylo i vic na opravy
Souhlas, mě se to zdá jako výborný nápad. Určitě by pak hledaly jiné možnosti a možná by se konečně někteří vrátili i na málo vytíženou železnici.
proto chtějí jezdit stále.To co dělají z řidičů je ve většině případů OTROKAŘENÍ.
Tak fajn, uz vime, ze dokazete pouzivat CAPS LOCK, a ze rad placate silnymi slovy. A ted jeste, zda jste schopen sepesat i prispevek, ktery ma hlavu i patu...?
V CR je velmi nizka nezamestnanost a po ridicich je velka shanka. Kdyz se soferovi nelibi podminky prace u jedne firmy, na druhy den si muze vybrat z desitek jinych. Nebo muze jezdit sam na sebe na zivnostak. Pisete nesmysly.
Je to jasné, stávkujícím a protestujícím se nesmí ustupovat (v absolutní většině) - jedněm se ustoupí a hned se chytnou další a další a další. Zachvíli tady začnou stávkovat bezdomovci, aby jim stát dal příspěvěk za recyklaci odpadků z popelnic!
spotřební daň z nafty necelých 10Kč/litr je výsměch! Naftu pořádně zdanit o to co stát vybere na spotřební dani navíc snížit lidem i firmám daně z příjmu.
Jo a zatim zdechnes hladema nizsi dane ti nepomuzou..
Když se zde staví montovny především aut, kam je pořeba nejdřív svozit z celé Evropy komponenty a pak auta zase odvézt, kdy jediná přidaná hodnota je svaření kastle a její nastříkání, těžko se situace změní! Zkuste si jenom spočítat, kolik kamiónů je třeba na odvezení těch 300 000 plechovek z TPCA!! A pomalu to samý je nutné na subdodávkách přivést.... Dokud se nenaučíme konzumovat z větší míry to, co se na daném území vyprodukuje, situace se nezmění ... Až se to dostane do stadia, že se prostě nesmyslné převážení přestane vyplácet, kamióny skončí z části ve šrotu a budem se muset začít chovat rozumněji.
Monza se pletu, ale rekl bych, ze drtiva vetsina tech plechovek konci na vlaku nez na kamionu