- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavně je třeba rychle začít prodávat i jednodenní známky a za cenu pod maximální hranici stanovenou EU. A zcela jistě nečekat na konec lhůty kterou EU stanovila na 2 roky. Protože nás zatím stát okrádá když na jízdo do Brna a večer zpět muíím koupit desetidenní.
Není jednodušší si koupit tu ročku a pak si můžete jezdit jak chcete a kdy chcete? Vždyť je skoro jak zadarmo. Její cena je jako cena paliva spotřebovaného z té Prahy do Brna a zpět.
To není ani tak dálniční známka, jako spíš poplatek za parkování...
A divíš se, když točvolanti v kamionech musí pořád předjíždět jeden druhého, aby do cíle po 400 km přijel o 2 minuty dřív? Když jezdí pořád "ve vláčku" a když jeden vepředu musí přibrzdit, tak ten čtvrtý v řadě už nemá šanci reagovat a naboří toho před sebou?
Ono je na našich cestá asi málo nehod a většinou to jsou řidiči mezi 20 až 35lety a navíc pod vlivem.Tak že ten p.Kupka asi něco požil,že tak perlí!!
Jsem všemi deseti pro, aby mohli jezdit jen pod dohledem zkušeného řidiče, protože jakou mají noví řidiči průpravu z autoškoly, je tristní. Musel jsem s takovým řidičem najezdit 300 km, abych ho pak s klidným svědomím pustil samotného do provozu. A nešikovností to nebylo, jen prostě systém autoškol: raději dej přednost všem, klidně jeď pomalu, na kolik se cítíš. Ani jedna jízda ve tmě, v dešti, na dálnici. 95% v obci (Brno). Až se mnou vyděl rafičku rychloměru nad 70 km/h. Ale za to perfektně pouštěl autobus ze zastávky. Netvrdím, aby jezdili rychle, ale je potřeba se začlenit do provozu.
Když on stát neumí zdražit s rozumem.
Kdyby se zdražilo o dvě stovky, tak by to nikoho ani nijak zvlášť nepřekvapilo a ani finančně nezruinovalo.
Jenomže si rok počkáme a pak to dáme hned za 2000, že?
Pokud bude zákaz předjíždění pro kamiony na dálnicích o méně než 3 jízdních pruzích v jednom směru, ať stojí dálniční známka klidně 3 tisíce.
Který pomýlený točvolant mi dal mínus? :-D
"Chápu, že tato vláda nechce dělat nic pro občany, kterým bere daně. Ale proč chce ještě občany ČR zabíjet prostřednictvím mladých za volantem? Co řekl před dvěma lety vedoucí oddělení BESIP:
Stále platí, že nejvíce usmrcených a těžce zraněných zapříčiní mladí řidiči s délkou praxe 1 rok, a to především muži. Tito řidiči tíhnou k tomu na silnici riskovat, nemají ale odhad na limity vozidla a na to, jak řešit krizovou situaci. V roce 2019 mladí řidiči s 1letou praxí usmrtili 24 a těžce zranili 83 osob. Mezi nejčastější příčiny patří nepřizpůsobení rychlosti, vjetí do protisměru a nevěnování se řízení,“ uvedl vedoucí oddělení BESIP ministerstva dopravy Mgr. Tomáš Neřold, M. A.
Jedná se tedy o politický krok, kterým chce banda nezodpovědných politiků nalákat voliče.
A proto ten první rok budou moci jezdit jen pod dohledem zkušeného řidiče.
Proč bychom zdražovali známky, když vyděláme x krát více na zdražených pohonných hmotách.
Za tu jízdu po,, dálnici" je 1500,- Kč až až....
jestli chce kupka vidět, jak má vypadat dálnice, tak může na balkán, třeba do rumunska, aby se poučil, co to je komfort
Dálnice mají Rumuni špičkové a umí je taky rychle stavět. A nejen dálnice.