- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mám známého, co řídí kamion pro jednu soukromou firmu v Rakovníku. Mají vyjímku, protože převážejí prací prášky a pod. pro Procter and Gamble z Rakovníka do skladů. Nevím, co se je týhle spotřební chemii tak vyjímačného, že musí mít výjimku. Určitě by stačilo ji vozit v běžném pracovním dni..
Já bych souhlasil s placenými výjimkami a to ne na 1 firmu ale na 1 auto nebo 1 návěs - tedy na jednu SPZ. Nic není tak důležité - asi mimo potravin - aby to nevydrželo do pondělí.... Ani pohonné hmoty, při té hustotě benzínek v ČR. Prodejci se mohou včas zásobit v týdnu a nenechávat to na víkendy...
ale hlavne at se nepredjizdeji 2 km
Někdy bych jim fakt ty gumy nejradeji rozstrilel.
Proc se vsichni tvari, jako ze osobni auto ma prednost pred kamionem.
Podle mne to vyjde uplne nastejno. I lidi muzou jezdit ekologicky po zeleznici.
Takze kdyz si stezujete, ze D1 je plna kamionu, tak si uvedomte, ze je plna i osobnich aut, a vy jste pravdepodobne jedno z tech aut (kdyz si ztezujete).
Mozna proto, ze lidi stavi sami sebe nad veci (zbozi) a tudiz maji pocit, ze jejich vlastni preprava ma prednost pred prepravou veci.
zadny vyjimky a zdrazit mytny takhle se tady vubec neda jezdit kamionu je vic jak osobich aut
jsou vždy podezřelé a souvisí zcela jistě ve většině případů s korupcí! Měl by je stanovit pouze zákon a ne žádní úředníci, jinak to dopadá špatně!