- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Celý článek jen pro členy
Chcete číst prémiové texty bez omezení?
Tehdy šlo o průhledný způsob, jak hostům vnutit lacinější ubytování a doufat, že se s tím bez remcání smíří. Dnes je na vině rozdělení hotelů mezi jednotlivými cestovními kancelářemi, které však ne vždy všichni respektují. Spory kanceláří a dalších cestovních operátorů o to, kdo kde může nebo nemůže bydlet, každopádně odnášejí zákazníci.
„Přijely jsme do Malikia Beach Resort v egyptském Marsa Alam a tam nás doslova vyhodili. Samy jsme si musely zařídit přesun do náhradního hotelu, samy si vše zjistit. Důvodem je to, že má hotel pro český trh uzavřenou exkluzivní smlouvu s cestovní kanceláří Blue Style,“ řekla MF DNES Jana I., zákaznice, která si zájezd koupila u cestovní agentury Invia. Pořadatelem zájezdu byl přitom někdo jiný, cestovní kancelář z Německa.
Připojte se ještě dnes a získejte: