ilustrační snímek

ilustrační snímek | foto: Shutterstock

Nešvar z devadesátých let se vrací. Turisté na místě zjišťují, že bydlí jinde

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Nešvar z devadesátých let se vrací. Turisté si zaplatí zájezd v zahraničí, přijedou do hotelu a teprve na jeho recepci se dozvědí, že je cestovní kancelář ubytovala jinde. „Bohužel k této situaci může výjimečně dojít,“ připouští mluvčí agentury Invia Andrea Řezníčková.

Tehdy šlo o průhledný způsob, jak hostům vnutit lacinější ubytování a doufat, že se s tím bez remcání smíří. Dnes je na vině rozdělení hotelů mezi jednotlivými cestovními kancelářemi, které však ne vždy všichni respektují. Spory kanceláří a dalších cestovních operátorů o­ to, kdo kde může nebo nemůže bydlet, každopádně odnášejí zákazníci.

„Přijely jsme do Malikia Beach Resort v egyptském Marsa Alam a tam nás doslova vyhodili. Samy jsme si musely zařídit přesun do náhradního hotelu, samy si vše zjistit. Důvodem je to, že má hotel pro český trh uzavřenou exkluzivní smlouvu s ­cestovní kanceláří Blue Style,“ řekla MF DNES Jana I., zákaznice, která si zájezd koupila u cestovní agentury Invia. Pořadatelem zájezdu byl přitom někdo jiný, cestovní kancelář z Německa.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se