- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pro všechny znalce co tady plácají svoje moudra.Dnes i dítě z mateřské školy ví , že šrotovný výraznou měrou pomohlo automobilkám , nejen u nás , ale všude tam , kde se auta vyrábí.
To že nebylo zavedeno u nás , neznamená že by bez zavedení šrotovného neměli automobilky problém.Náš trh s přibližně 120tisíci prodanými auty by i po zavedení šrotovného taky trh nespasil , ale díky zavedení šrotovného ve většině zemí evropy se už pozitivně projevilo a není pravda že by to z dlouhodobého hlediska mělo tvrdý dopad na výrobu , jak hlavně příznivci nezavedení šrotovného tvrdili.To jen hloupý český Honza se raduje , jak přečúral svět , ale zapoměl že si při čůrání nechal zapnutý kalhoty.
snad zahraničním automobilkám se v Česku dařilo...
Ale no tak, nikdo např. v Belgii nebude říkat, že má německý vůz Škoda Octavia.
Presne:Cesi montovali...
postavená na produkci pojízdných plechových vězení nás akorát ždíme a devastuje.
Narvěte si všichni ty smradlavé překážející plechovky do otvoru a dejte s tím už pokoj. Všichni tu budeme točit volantem, ale mezitím budeme jíst syntetický hnus z Číny nebo rovnou pojdeme hlady.
melo letos, co skoncilo srotovne v nemecku a dalsich zemi, kam ty auta vyvazime, dojit k dramatickemu poklesu vyroby aut
Ne výroby ale prodejů pane právníku
Napadá mě pár velkých montoven které u nás působí, ale tam nejsou ani majitelé češi a i jako zaměstnanci tam jsou většinou spíš slováci, poláci a podobně... Opravdu české automobilky mají produkci maximálně v řádech stovek kusů ročně.
Pán je repal. Nechápu proč tohle řešíš. Na Světě není moc automobilek u kterých je původní vlastník a nebo spíše u kterých je vůbec znám vlastník.
jak zněl ten vtip o pracovních místech z dílny pravice
Jako jeden z mála výrobků se ho nevyplácí dovážet z Číny. Potřeba prostoru na jedno auto a nutná konzervace auta pro dopravu po moři by čínská auta příliš prodražila.
Nikoliv, důvod proč se to nevyplácí je vysoké clo a legislativa.
Bylo zřejmé, že se jim daří , a to nejen v roce 2010, ale i 2009. Leč jako vždy lhali a chtěli německý vlastník chtěl český stát drancovat o nesmyslné šrotovné.