- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem u spořitelny 18 let. Skvělé služby, nejvíc bankomatů, účet zdarma, seriózní jednání, když jdu na pobočku, mám pocit, že jsem v bance a ne v papírovém stánku, nebo v baru.
Účet mám zdarma a všechny služby, či potrebuji u české spořitelny taky. Hlavně je to seriózní banka.
Nelze než vám pogratulovat, že vám služby ČS vyhovují. Mě moc nevyhovují, spíše mi vyhovují služby jiné banky. Jediné, co se mi u ČS líbí, jsou velmi rychlé převody do cizích bank, které ale pravděpodobně zavede brzy jako povinnost stát. Co ale nechápu je ten váš výkřik o seriozní bance. Všechny banky, které mají na našem trhu bankovní licenci jsou seriozní banky. Pokud máte na mysli jednání, tak to velice záleží na pobočce a konkrétních lidech. Mám opakovaně tragické zkušenosti z poboček mimo Prahu (naprostá nekompetentnost, neznalost, nemožnost cokoliv zařídit) a několik dobrých až velmi dobrých z poboček v Praze. Na druhou stranu mám raději, pokud mi banka umožní naprostou svobodu a správu vlastních peněz ve své režii. ČS se ale dle všeho pokouší přejít z banky pro důchodce, kteří nejsou schopni nic a musí za ně všechno banka, do sice podobného modelu, ale pro movitější klienty, kteří to jsou ochotni přijmout jako službu, že jim banka vysvětluje, kde můžou s penězi udělat to či ono, a jak "ušetřit" anebo "investovat". To já umím sám a podstatně lépe.
George neumí ani zdaleka to, co servis 24. QR platby, nákup v inventáři. Fondech, snad budou přibývat rychle aktualizace
Ještěže to není Georgie od Kinga i když nevím co je horší
Sporitelna!?
Co to je? To jeste nekdo pouziva?
Banka, jejiz rozvoj skoncil pred dvaceti lety!
Chteli po me 130kc mesicne za nic! Zrusili mi odmenu za vernost, pritom jsem jim byl verny temer 25let!
zcela vážně uvažuji , že zrušíme účet nejen u ĆS, ale i jinde. Protože začínáte být jen nástrojem a sponzorem bank. Výplata i dnes nemusí chodit na účet. A od placení jsou peníze. Na Vaše sledování je tady mobil.... A i ten by se dal vypnout a použít jen když ho potřebujete. Je mi jasné, že pro někoho zcela nemožné.
děkujeme celému PR oddělení ČS, které celou neděli muselo strávit v diskuzi na idnesu. doufám, že to vaše vedení ocení.
Hlavně že tady diskutuje několik majitelů VIP účtu, který je zdarma při aktivech přes 1,5 milionu nebo měsíčním kreditním obratu přes 50 tisíc... což je jistě typický klient ČS, že...
"... ověřování hlasem, kdy bude stačit normálně mluvit..."
To abych byl stále pod parou.
Dobry funkce v te mezibankovni aplikaci by byla porovnani kolik na poplatcich zaplatite za stejne sluzby u jinych bank Ale klienty by to neodradilo protoze cesi jdou po slevach chten nejlevnejsi jidlo nejlevnejsi hadry ale jak jde o ucet v bance tak NEJDRAzsi je nejlepsi
Je asi naivní to očekávat od aplikace konkrétní banky, ale třeba s tím přijde nějaká platforma od nezávislé firmy. I když dnes už to není takové téma, protože možností, jak mít účet zadarmo nebo skoro zadarmo a při splnění minima podmínek, je na trhu několik. A kdo takový účet chtěl, tak už jej ve valné většině někde má.