- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pošta to rozmlátí, nebo ztratí zásilku, a franšízant to má řešit. Trochu divné, ne?
Bohužel mě pošta doručovala balíček zbytečných 10 dní, měl být doručen v pondělí 5. prosince, bylo mi potvrzeno, že byl uložen na poště, 9. prosince jsem si ho chtěl vyzvednout, ale dostal informaci, že je na depu takže mi byl vrácen a na jiné blízké poště, tam také nepřišel. Pak mi nakonec byl kurýrem dodán 15. prosince. Reklamaci pošta neuznává a chce úhradu dosílky z důvodu neúspešného pokusu o doručení. To jsem již reklamoval a řeším přes Český telekomunikační úřad, aby byla sjednána náprava. Radši doručení balíčků přes konkurenci.
Mrzuté. Článek je ovšem o frančízách.
Tvl. Když ČTÚ chce po nějakém partnerovi plnohodnotné schopnosti pošty, tak to fakt není možné. Já je chápu něco více jako pointy zasilkovny apod....ale nebudu tam chtít řešit reklamace. Ta pošta to má opravdu docela těžký...m
Pošta ale má něco jako "pointy, zásilkovny apod" jmenuje se to Balíkovna a funguje to jako výše zmíněné. Pošta Partner je něco jiného.
Mě by zajímalo, který sebevrah bez dotace obce takovou službu provozuje? Kamarád to zkusil a při první příležitosti, kdy mohl dát Poště výpověď, to udělal. Jen to dotoval z vlastního.
Tak slavný úřad UŽ v prosinci zpracoval výsledky z 84 v létě provedených kontrol !!!!
To ujištění České pošty o tom, že zásilky podané do středy 21.12.2022 budou doručeny nejpozději v pátek 23.12.2022 opět jen kecy. Dne 19.12.2022 ráno jsem podal balík s garancí doručení do druhého dne do vlastních rukou , balík byl doručen dnes až dnes, tj. v pátek 23.12.2022 a už vůbec ne do ruky přímo na poštu a to odpoledne. Nikdy více.