Diskuze

Američané odškodné dostanou, proč ne my? Čtyři Češi žádají peníze po VW

První čtyři Češi podali žalobu na automobilky Škoda Auto a Volkswagen kvůli problému s motory obcházejícími měření emisí. Požadují po nich dohromady odškodnění 510 000 korun za to, že jim firmy do aut namontovaly software falšující laboratorní výsledky měření zplodin.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HA

Dobrý den

chtěla bych zde podělit o svou osobní zkušenost s Dieselgate.Sama jsem majitelkou vozu,kterého se tato aféra dotkla.Během běžné opravy ve značkovém servisu mi bylo provedeno přehrání "podvodného" software.Bohužel,krátce po tomto zásahu jsem zjistila,že se mi extrémně zvýšila spotřeba nafty a to z průměrných 6,5 l/100 km na 10l/100 km a více!!Celou záležitost jsem reklamovala u servisu, který aktualizaci software provedl.Stížnost mi neuznali, prý vyšší spotřebu v žádném případě nemohla způsobit aktualizace softwaru,na voze provedli komletní diagnostiku se závěrem,že auto je zcela bez závad a reklamaci mi neuznali!Příčinu,proč má vůz tak ohromnou spotřebu, odmítli hledat a řešit.Obrátila jsem se proto na výhradního dovozce mého vozu do ČR,aby se celou záležitostí začal zabýva.V Porsche Praha mi však oznámili,že aktualizovaný software je certifikovaný a tudíž je má stížnost nezajímá a řešit jí dále nehodlaji....Domnívám se tedy,že celá aféra bude mít ještě mnohem komplikovanější dohru..Pokud i Vás potkalo něco podobného, prosím,dejte vědět!!!!

Děkuji

0 0
možnosti

Myslím že zde ani jinde moc pomoci nenajdete. Samotnou aktualizací sw opravdu mohlo dojít k tak velkému nárustu spotřeby jen velmi těžko, resp. ta změna se týkala jen velmi úzkého režimu užíváni a že by ten tvořil tak dominantní část ve způsobu používání auta je skutečně dost těžko představitelné.

Nejsnadnější resp. jediné řešení je nechat si tam nahrát tu původní verzi.

1 0
možnosti
VS

Komisarka Jourova to uz dvakrate davala v EU na pretres

0 0
možnosti
PJ

P69a78u65l 31J66a42r45o93s

15. 3. 2017 17:51

Jednoduche.proc..V USA maji prisnejsi zakony na emisi.

0 0
možnosti
RE

Tyto predpisy plati jen pro importy !!!

0 0
možnosti
MP

GM potřebovalo sejmout konkurenci a to se jí povedlo. Nyní obětují Opel a udělají restart v Evropě se značkou Chevrolet.

1 0
možnosti
PJ

P95a29u44l 69J31a10r56o18s

15. 3. 2017 17:55

Marek

GMC urcite v VW nemaji.konkurenci jako v Japonskych vozech,..Nevim,navic,proc pises neco o sejmuti konkurence,kdyz ten podvod VW v USA delal a priznal to.Tak ze pises blbost.

0 0
možnosti
MK

Domníval jsem se, že jako vyspělý národ si nebudeme brát příklad z národa, kde se soudí o to, že se opařili kávou, protože na kelímku nebylo napsáno, že může být horká. Nebo s výrobcem automatických praček, protože v návodu nebylo napsáno, že se nesmí používat k očistě živých koček. Nebo s výrobcem mikrovlných troub, protože do návodu nenapsali nic o tom, že se v ní nesmí živé kočky sušit.

5 1
možnosti
Foto

J84i65ř45í 64E11r55b29e29n

15. 3. 2017 8:07

"Američané odškodné dostanou, proč ne my?" - asi proto, že vám žádná škoda nevznikla. Vaše auto pořád splňuje homologační předpisy platné v době jeho uvedení na trh, a za pokles ceny ojetiny může mediální kampaň, nikoliv výrobce.

4 0
možnosti
BM

Škoda na životním prostředí škodou je :-P

0 0
možnosti
RS

K odškodnění není důvod, tak proč v USA je?

0 0
možnosti

Protože tam je jiná legislativa než v EU.R^

0 0
možnosti
JB

J11e79n92d68a 80B32e37n36d93a

14. 3. 2017 23:09

Zásadní rozdíl je v tom, že v USA VW prezentoval TDI jako CleanDiesel a založil na tom celou kampaň, která se snažila přesvědčit zákazníky, že je TDI čistější než benzínové vozy. Ekologie je např. v Kalifornii silné téma, jako první stát přišel s normou LEV a U-LEV a takový podíl hybridních Priusů a elektromobilů Tesla jako tam nikde jinde není. Takže VW v US nemátl jen úřady, které striktní normy posuzují, ale především zákazníky, kdežto v Evropě je povědomí o dieslech poměrně široké, kde prioritu hraje spotřeba a žádnou podobnou kampaň VW v Evropě nevedl ani u modelů Bluemotion, kde taktéž akcentuje především nízkou spotřebu.

2 0
možnosti
MG

Ten podíl hybridních Priusů a elektromobilů Tesla ma v Kalifornii i jine duvody.

- zimy jsou tam tak mirne, ze vlastne ani nejsou (nepocitam v horach), takze si nemusi v aute topit (a v chladnem letnim San Francisku ani chladit klimatizaci)

- stat vraci lidem slusnou castku z nakupu techto aut; v soucasnosti 1500 USD za nakup plug-in hybridu a 2500USD za elektrike auto.

- na drahou Teslu tam hodne lidi muze usetrit za rok ci dva.

0 0
možnosti
MJ

Stalo Vám to za to kvůli rozdílu ve spotrebe 0,2l/100km. To nejste tak vyspělá firma nebo si jen neverite?

2 0
možnosti
MK

Podvod je podvod ať si skopčáci řikají co chtějí.

4 1
možnosti

Podvod je podvod pouze tehdy když se tak cítí ten kdo má být podveden. Žádná z odpovídajících Evropských institucí tento dojem nemá R^

1 1
možnosti