- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ze se delaj na ulici napr. u vylezu z metra. pak v tom vzorku jsou jen socky a priblba co nemaji ani na auto a sni o skodovce. o jejich dalsich nazorech krute ovlivnenych reklamou aniz by tusili co placaji ani nemluve.
myslím, že byste se měla vrátit do školy! jo
Whirpool je nejvetsi shit co jsem si kdy koupil.
Od te doby jedinne Miele.
co to je, já tedy vždy hledám telekom nebo eurotel, naštěstí ty adresy fungují
on jeste nekdo kupuje pecivo a maze na to neco?
zbytek je skoda komentovat.
a co jako, průzkumy se často dělají i na menších vzorcích
ntb Lenovo, auto Toyota, mobil a tel. Samsung, cerna el. Panasonic, fotak Canon, dom. spotrebice Bosch(siemens), banka Raif, poj. AIG, kolo Sprinter_deore...
no tak to snad ne?! já se teda netrefila krom 3 věcí na nic, to asi nejsem "normální spotřební "občan našeho státu uf to se mi vlastně ulevilo!
to byll spíš výzkum o úspěšnosti reklamy a ne o úspěšnosti výrobků ( snad jen ta triola ne) a u TV nejde o klasický výrobek
Žebříček hodnot odráží slova z filmu "Český sen" (doporučuji!), budu citovat: "Lidé věří reklamě, i když za ní nic hmatatelného nestojí." - mnohem raději bych podobné žebříčky viděl v kontextu věku a vzdělání lidí, místa bydliště... Protože potkat na ulici v centru Prahy rádobyvzorek lidí a pak z něho dělat renomovanou statistiku je přinejmenším pitomost...