Diskuze

Češi věří mobilům Nokia, ale i podprsenkám Triola

Čím starší, tím důvěryhodnější. Lidé v tuzemsku věří nejvíce značkám, které mají minulost, jako je Čedok, Škoda, Česká spořitelna nebo Česká pojišťovna. Vyplývá to z evropského průzkumu vydavatelství Reader’s Digest, na který odpovědělo i 1 300 Čechů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Duro

19. 3. 2008 9:34
reklama spred 20 rokov

Do roboty, do poľa

podprsenky Triola.

0 0
možnosti

kontrola_nemocnych

14. 3. 2008 20:09
problem tehle anket je

ze se delaj na ulici napr. u vylezu z metra. pak v tom vzorku jsou jen socky a priblba co nemaji ani na auto a sni o skodovce. o jejich dalsich nazorech krute ovlivnenych reklamou aniz by tusili co placaji ani nemluve.

0 0
možnosti

vertextka

17. 3. 2008 16:44
Re: problem tehle anket je

myslím, že byste se měla vrátit do školy! jo;-O

0 0
možnosti

Jerry

14. 3. 2008 13:10
Miele

Whirpool je nejvetsi shit co jsem si kdy koupil. Rv

Od te doby jedinne Miele.

0 0
možnosti

Alfik

14. 3. 2008 10:51
ó dva

co to je, já tedy vždy hledám telekom nebo eurotel, naštěstí ty adresy fungují

0 0
možnosti

####

14. 3. 2008 9:45
hm. zvlastni

on jeste nekdo kupuje pecivo a maze na to neco?

zbytek je skoda komentovat.

0 0
možnosti
ŠV

paskudilek

14. 3. 2008 9:21
na který odpovědělo i 1 300 Čechů.

?

0 0
možnosti

Alfik

14. 3. 2008 10:50
Re: na který odpovědělo i 1 300 Čechů.

a co jako, průzkumy se často dělají i na menších vzorcích

0 0
možnosti

Tuss

14. 3. 2008 9:14
Jiny pohled

ntb Lenovo, auto Toyota, mobil a tel. Samsung, cerna el. Panasonic, fotak Canon, dom. spotrebice Bosch(siemens), banka Raif, poj. AIG, kolo Sprinter_deore...

0 0
možnosti

Sibísek

14. 3. 2008 9:13
žabříček hodnot

no tak to snad ne?! já se teda netrefila krom 3 věcí na nic, to asi nejsem "normální spotřební "občan našeho státu;-) uf to se mi vlastně ulevilo!

0 0
možnosti
RW

RoninW

14. 3. 2008 9:11
hm

to byll spíš výzkum o úspěšnosti reklamy a ne o úspěšnosti výrobků ( snad jen ta triola ne) a u TV nejde o klasický výrobek

0 0
možnosti

Honza

14. 3. 2008 9:00
Český sen

Žebříček hodnot odráží slova z filmu "Český sen" (doporučuji!), budu citovat: "Lidé věří reklamě, i když za ní nic hmatatelného nestojí." - mnohem raději bych podobné žebříčky viděl v kontextu věku a vzdělání lidí, místa bydliště... Protože potkat na ulici v centru Prahy rádobyvzorek lidí a pak z něho dělat renomovanou statistiku je přinejmenším pitomost...

0 0
možnosti