- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Budoucnost věští problémy. Dnes velmi vyvinuté spalovací motory budou vyhnány, spalovat ropu a plyn se bude v elektrárnách a v teplárnách.
Auta v Evropě mají jezdit na akumulátor. Elektřinu do něj ovšem dodají z velké části i spalovny klasických PHM. Problémy jsou známé, popsané jinde.
Skončí to tak, že i naši odborníci budou stěhovat výrobu na východ- zejména do Číny, ale i do Turecka. Na celém světě budou spalovací motory ještě dobře sto let, ale u nás být nesmí.
V neevropské cizině máme ovšem šanci, ale dělňase třeba z Mladé Boleslavi nebo Quasin tam i s rodinami nepřemístíte. Bude nouze o práci. Každých pár desítek let nějaké Ostravsko?
Automobilky se značně podílí na výkonu ekonomiky. Teď tu byl článek o tom, jak to doopravdy s naší ekonomikou je. Výkon je dán podílem HDP na hlavu.A ten bohužel nevychází bohužel nijak zářivě.
Ale no tak. Z kom států jsme na tom nejlépe. A dnes již jsme na úrovni třeba Španělska.
https://ec.europa.eu/eurostat/tgm/table.do?tab=table&init=1&plugin=1&language=en&pcode=tec00114
Těžko říci, kdy nastane vrchol. Vždycky si říkám, že už těch auťáků je až dost. Ale když někam jedu, tak je sem tam vidět i větší mezera mezi auty, takže jich asi není pořád dost.
vrchol uz byl. Audi ma znacne problemy s odbytem, Ford rusi v Evrope 12000 pracovnich mist a prodej aut v CR klesl o 2 procenta -viz clanek