- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mluvčí Mall se plete. Je to otravné. Máte v košíku několik věcí a najednou po vás chtějí platit 3x poštovné... Tak zase ty věci vyhazim a nechám si jen to co dodává přímo Mall
Mno myslim ze pojem trziste je nevhodny. Spise mozna tak kasa, jo to sedi lepe. Na jendom miste zaplatite a vsude mozne v jiny cas vyzvednete.
„Heureka košík“ – není náhodou správně česky „Košík Heureky“?
Vyzkoušeno na mall.cz třikrát a ani jednou to nedopadlo dobře. Za mě už si pohlídám, aby zboží bylo vždy "dodává přímo eshop" ne partner
Alza, tržby 20 miliard ročně. Člověk jen žasne, co jsou lidi schopní nasypat jednomu z nejdražších obchodů v republice, který už kvůli tomu, raději ani není ve vyhledávačích. Takže pouze na základě té jejich masivní všudypřítomné odpudivé reklamy.
Já na Alze nakupuju, protože mám výdejní místo na stanici metra kde bydlím. Cena mě moc nezajímá.
Budoucnost je stejně v plné automatizaci bez lidí
Amazon je jen jeden.
To co v poslední době předvádí zmiňovaný Mall mě nutí jeho platformu opustit. Objedané zboží vám přijde v několika zásilkách, v různé časy a k tomu vícenásobné placení dopravy. A proč jako? To umím sehnat jinde za lepší ceny.
To je divný. TV,kino a dalších asi 10 položek za jednu dopravu a v jednom balíku.
nad Amazon neni. Uz u nej nakupuji od roku 2005 a absolutni spokojenost. Pokud nastane problem, reklamace, nebo neco blbe objednam a musim vratit, etc. vzdy ze strany Amazonu 100% servis, zadny cekani ve smycce na telefonu, penize kolikrat zpet na konte driv nez stihnu zbozi poslat zpet nebo pokud jsem musel neco menit tak nove zbozi je na ceste okamzite a necekaji az jim tam poslete puvodne objednane zpet. O dodani do druheho dne a 0 postovne ani nemluve. Takhle by mel fungovat kazdej.
Nakupuji na eBay a několika dalších eshopech. Brýle co jsem chtěl (rimless) měli jenom na Amazonu. Sice šílená cena ale budiž. Když jsem reklamoval, že jsem nic neobdržel tak napsali že adresa je nedoručitelná a peníze vrátili. Z Číny, Taiwanu,... bez problémů.
Co mate furt s tim Amazonem? Hledat cosi na Amazonu a nedej boze to tam koupit je naprosto priserny zazitek o tom “jak nema online nakup probihat”. Na ceskeho zakaznika to ma otresne UX. Musim rict ze my cesi umime delat mnohem ale mnohem lepsi Eshopy, market place atd. Nez zbytek sveta!
No a já bych první část napsal přesně obráceně.