Diskuze

Místo pro všechny: velké e-shopy se mění na tržiště. Napodobují Amazon

Internetoví obři Alza.cz či Mall.cz při honbě za vyššími zisky proměňují svůj byznys. Místo toho, aby na své weby přidávali další a další zboží, nabírali zaměstnance a rozšiřovali sklady, nechávají dodavatele, ať přes jejich stránky prodávají produkty „sami“. Napodobují tak postup amerického Amazonu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mluvčí Mall se plete. Je to otravné. Máte v košíku několik věcí a najednou po vás chtějí platit 3x poštovné... Tak zase ty věci vyhazim a nechám si jen to co dodává přímo Mall

0 0
možnosti

Mno myslim ze pojem trziste je nevhodny. Spise mozna tak kasa, jo to sedi lepe. Na jendom miste zaplatite a vsude mozne v jiny cas vyzvednete.

0 0
možnosti

J74i67ř49í 80M76a49c85e10k

13. 3. 2019 9:42

„Heureka košík“ – není náhodou správně česky „Košík Heureky“?

0 0
možnosti
Foto

K79a56r56e12l 61S29e71i60d51l

13. 3. 2019 10:04

Mám dojem, že se to tak přímo jmenuje.

0 0
možnosti

Vyzkoušeno na mall.cz třikrát a ani jednou to nedopadlo dobře. Za mě už si pohlídám, aby zboží bylo vždy "dodává přímo eshop" ne partner

6 0
možnosti

J59a47n 15N13o94v79ý

13. 3. 2019 9:12

Alza, tržby 20 miliard ročně. Člověk jen žasne, co jsou lidi schopní nasypat jednomu z nejdražších obchodů v republice, který už kvůli tomu, raději ani není ve vyhledávačích. Takže pouze na základě té jejich masivní všudypřítomné odpudivé reklamy.

7 10
možnosti

Já na Alze nakupuju, protože mám výdejní místo na stanici metra kde bydlím. Cena mě moc nezajímá.

3 4
možnosti

Budoucnost je stejně v plné automatizaci bez lidí

5 0
možnosti

Video z Amazonu zajímavé!

1 0
možnosti

Amazon je jen jeden.

To co v poslední době předvádí zmiňovaný Mall mě nutí jeho platformu opustit. Objedané zboží vám přijde v několika zásilkách, v různé časy a k tomu vícenásobné placení dopravy. A proč jako? To umím sehnat jinde za lepší ceny.

19 0
možnosti

J89a14n 34M72a60r21e55k

13. 3. 2019 8:06

To je divný. TV,kino a dalších asi 10 položek za jednu dopravu a v jednom balíku.

0 0
možnosti

nad Amazon neni. Uz u nej nakupuji od roku 2005 a absolutni spokojenost. Pokud nastane problem, reklamace, nebo neco blbe objednam a musim vratit, etc. vzdy ze strany Amazonu 100% servis, zadny cekani ve smycce na telefonu, penize kolikrat zpet na konte driv nez stihnu zbozi poslat zpet nebo pokud jsem musel neco menit tak nove zbozi je na ceste okamzite a necekaji az jim tam poslete puvodne objednane zpet. O dodani do druheho dne a 0 postovne ani nemluve. Takhle by mel fungovat kazdej.

10 2
možnosti

J48a21n 53H93a13r98v58a88n

13. 3. 2019 8:18

Nakupuji na eBay a několika dalších eshopech. Brýle co jsem chtěl (rimless) měli jenom na Amazonu. Sice šílená cena ale budiž. Když jsem reklamoval, že jsem nic neobdržel tak napsali že adresa je nedoručitelná a peníze vrátili. Z Číny, Taiwanu,... bez problémů.

1 0
možnosti

J64a75n 80D72l49o89u50h70ý

13. 3. 2019 7:44

Co mate furt s tim Amazonem? Hledat cosi na Amazonu a nedej boze to tam koupit je naprosto priserny zazitek o tom “jak nema online nakup probihat”. Na ceskeho zakaznika to ma otresne UX. Musim rict ze my cesi umime delat mnohem ale mnohem lepsi Eshopy, market place atd. Nez zbytek sveta!

11 8
možnosti

No a já bych první část napsal přesně obráceně.

2 5
možnosti