- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Práce v reklamačním centru Amazonu, to je deset hodin na nohou v prašné místnosti bez klimatizace. Protože zdravotník k jednotlivým kolapsům je levnější než klimatizace. Pokud má zaměstnance smůlu a nedostane se přes špatně seřízený pískající rám, pak na přestávku může zapomenout. A chystá se spousta dalších "vychytávek": https://www.irozhlas.cz/veda-technologie/technologie/pokud-nepracujete-vibruje-naramek-amazon-tak-vytvori-ze-zamestnancu-roboty_1802031125_jra Práce v Amazonu vyhovuje těm, kteří potřebují mít přesně nalajnovanou náplň práce, protože i za to, že jdete schody po dvou a nedržíte se zábradlí, můžete dostat výtku. A to nemluvím o tom, že bonusy, kterými se ohání v inzerci, ještě nikdo nikdy nedostal.
a ted nam napiste, kdyz je to tam tak hororove strasny, proc tam lidi pracuji? Proc tam lidi zustavaji nekolik let?
jsou lidi, které nejvíc štve když má někdo úspěch, a pak hned přmýšlejí jak ho hanět a zdanit...
Kdy si budu moct nakoupit na amazon.cz?
Češi zboží nevracejí, takže se jim to nevyplatí.
Já bych jim ty internety zakázal.
Lidé jsou jako ovce,za chvíli budou chodit po městech bez obchodů.
Takže sis nikdy nic z amazonu nebo z jiného eshopu neobjednal, nevíš, že tam lze sehnat mj. i to, co naše běžné obchody hned nemají na skladu atd., bačo jeden
Elekroniku kupuji v Euronicsu.
Mám ho asi sto metrů od baráku.
Reklamoval jsem tam adaptér autozásuvka - 2 x USB.
Fungoval, jenom nabíjel pomalu.
Účtenku jsem neměl, stál asi dvě stovky. Ale vzpoměl jsem si na datum a přibližnou hodinu nákupu. Bez problěmu to dohledali a reklamace vyřízená asi do deseti dnů, výměnou za nový.
A vysvětlili mě, že účtenka ve fyzické podobě není pro reklamaci nezbytná.
Stačí si někde zapsat číslo účtenky, popřídě datum nákupu.
Výhody asi dvě. Mám to kousek od baráku plus podstatná výhoda :Zboží, které prodávají má " oficionální dovoz,prodej do ČR " .
V případě záruční opravy nejsem odkázán pouze na prodejce, ale mohu použít i servisní síť.
Existují spotřebiče, které nejsou v ČR oficiálně prodávány, výhradní dovozce, prodejce je tady neprodává. Takže síť záručních opraven záruku neuzná.A posílat třeba lednici na záruční opravu do Číny???
Kdo by si to chtěl zkusit, jestli by to zvládal a jaký to je? Mě to docela láká.
Dalsi spatnou zpravou pro ceske zamestnance Amazonu je, ze distribuci lze casem robotizovat. Navratove centrum ne. Kazda vracena krabice jinak velika a zdeformovana, jinak zalepena, vraci se vse od mobilu po nabytek a vsechno se to vyhodnocuje, zda je to opravdu to co zakaznik koupil a spousta dalsich veci.
I v robotizovanem skladu potřebujete lidi viz. sosnowiec
Reklamoval jsem v Amazonu dvakrát, pokaždé v USA. Ani jednou jsem nemusel zboží posílat zpět, vždycky vrátili peníze hned. Oproti většině českých obchodníků je to jak nebe a dudy. Ještě lepší je Ali, kde kolikrát kvůli jednomu vadnému kousku poslali bez keců zboží nové, a to i často ve větším množství než bylo původně objednané.
Tak ať to zavřou celý a táhnou jinam!!Stejně tam dělají za otrocké mzdy bez oddechu!!
A aby odsud táhly stačí nic v AMAZONu nekupovat