Diskuze

Stíhačka L-39NG od Aera Vodochody získala mezinárodní certifikaci

Letoun L-39NG, který vyrábí Aero Vodochody, splnil oficiální podmínky pro mezinárodní letový provoz včetně bezpečnostních požadavků. Stroj proto získal certifikaci, která je základním předpokladem pro dodávky zákazníkům. V pátek to v tiskové zprávě sdělil mluvčí Aera Vodochody Tobiáš Tvrdík.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nic moc je viditelný.

0 0
možnosti

Tak na titulním obrázku určitě není L-39NG. Protože jednou z podstatných změn oproti staré L-39 je ta, že NG má mokré křídlo. To znamená že už NEMÁ nádrže na koncích křídel. (tento příspěvek bude platný dokud autor nebo titulkář ten obrázek nezmění, tak mě pak nemínusujte)

3 0
možnosti

Skvělá zpráva pro lidi z Aera a pro celý český letecký průmysl. Teď se musí zapojit prodejci, ale myslím, že to zvládnou. Držím všechny palce...R^

2 0
možnosti

Je to bitevník ne stíhačka....

stíhačka - stíhá jiná letadla

bitevník - plní úkoly např. vzdušné podpory pozemních sil

2 0
možnosti

No jeste bych to upresnil ze je to cvicny proudovy letoun schopny plnit nektere ukoly bitevniku :)

0 0
možnosti

K66a54r39e41l 80V50á71l60e24k

18. 9. 2020 18:52

Dobré výcvikové aero. Hlavně aby na ně byl odbyt.

1 0
možnosti

Pokud je L-39NG "stíhačka" tak možná akorát tak ke stíhání aut na dálnici, určitě né letadel.

Ale zase, taková dávka z kanónu by mohla některé řidiče odnaučit lepit se ostatním na zadek. ;-D

12 0
možnosti

Autor z Lupy se zas vyznamenal ;-D. To letadlo je úplně všechno, jen to není stíhačka. Nechte psát lidi články, o kterých alespoň něco vědí nebo je donuťte ať před psaním otevřou Google.

Stíhačky dokáží vyvinout rychlost několikrát překračující rychlost zvuku a jsou určené primárně pro vzdušný boj. Toto letadlo je primárně určeno pro výcvik, pilot pak přejde na opravdovou stíhačku nebo i jiný typ stroje, alternativně jako lehký bitevník k podpoře pozemních jednotek. Utočí na pozemní opěrné body nepřítele, může napadat kolony nepřátelské techniky, pozice dělostřelectva. Může nést samozřejmě i rakety krátkého doletu vzduch-vzduch, aby sundal nějaké podobné letadlo nebo vrtulník, ale stíhačka to opravdu není. Předchůdce Delfín byl nejrozšířenější tréninkové letadlo zemí Varšavské smlouvy. Bojové akce Altbatrosů bylo možné pozorovat nedávno v Sýrii nebo v Libyi. Výhodou těchto letadel je nízká cena a spolehlivost. V bojích jako například u náletů na pozice IS je to ideální zbraň. Je nepoměrně levnější než drahé high-end stroje a práci odvede stejně.

15 0
možnosti

P16e61t55r 20M31i14c11h12a35l

18. 9. 2020 15:02

Problém je v tom, že autor článku a titulkář není jedna a ta samá osoba.

Odhaduji, že toho druhého angažovali z Hromu.

3 0
možnosti

stíhačka která nedosáhne ani rychlosti zvuku.. to jsem zvědavej co dostihne : )

2 2
možnosti
Foto

No tak vystartuje o kus dřív, aby tam byla včas.

0 0
možnosti

P98e83t85r 64M88i48c65h57a79l

18. 9. 2020 14:27

Gratulace do Aera.

A redakce, vyhoďte už konečně toho titulkáře. Takového "nedouka" aby člověk pohledal.

15 0
možnosti

J81a50n 21Š87i67l19a12r

18. 9. 2020 14:24

... a kromě jiného, L39-NG není stíhačka ale lehký bitevník a multi.purpose éro...

3 0
možnosti