- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak na titulním obrázku určitě není L-39NG. Protože jednou z podstatných změn oproti staré L-39 je ta, že NG má mokré křídlo. To znamená že už NEMÁ nádrže na koncích křídel. (tento příspěvek bude platný dokud autor nebo titulkář ten obrázek nezmění, tak mě pak nemínusujte)
Skvělá zpráva pro lidi z Aera a pro celý český letecký průmysl. Teď se musí zapojit prodejci, ale myslím, že to zvládnou. Držím všechny palce...
Je to bitevník ne stíhačka....
stíhačka - stíhá jiná letadla
bitevník - plní úkoly např. vzdušné podpory pozemních sil
No jeste bych to upresnil ze je to cvicny proudovy letoun schopny plnit nektere ukoly bitevniku :)
Dobré výcvikové aero. Hlavně aby na ně byl odbyt.
Pokud je L-39NG "stíhačka" tak možná akorát tak ke stíhání aut na dálnici, určitě né letadel.
Ale zase, taková dávka z kanónu by mohla některé řidiče odnaučit lepit se ostatním na zadek.
Autor z Lupy se zas vyznamenal . To letadlo je úplně všechno, jen to není stíhačka. Nechte psát lidi články, o kterých alespoň něco vědí nebo je donuťte ať před psaním otevřou Google.
Stíhačky dokáží vyvinout rychlost několikrát překračující rychlost zvuku a jsou určené primárně pro vzdušný boj. Toto letadlo je primárně určeno pro výcvik, pilot pak přejde na opravdovou stíhačku nebo i jiný typ stroje, alternativně jako lehký bitevník k podpoře pozemních jednotek. Utočí na pozemní opěrné body nepřítele, může napadat kolony nepřátelské techniky, pozice dělostřelectva. Může nést samozřejmě i rakety krátkého doletu vzduch-vzduch, aby sundal nějaké podobné letadlo nebo vrtulník, ale stíhačka to opravdu není. Předchůdce Delfín byl nejrozšířenější tréninkové letadlo zemí Varšavské smlouvy. Bojové akce Altbatrosů bylo možné pozorovat nedávno v Sýrii nebo v Libyi. Výhodou těchto letadel je nízká cena a spolehlivost. V bojích jako například u náletů na pozice IS je to ideální zbraň. Je nepoměrně levnější než drahé high-end stroje a práci odvede stejně.
Problém je v tom, že autor článku a titulkář není jedna a ta samá osoba.
Odhaduji, že toho druhého angažovali z Hromu.
stíhačka která nedosáhne ani rychlosti zvuku.. to jsem zvědavej co dostihne : )
No tak vystartuje o kus dřív, aby tam byla včas.
Gratulace do Aera.
A redakce, vyhoďte už konečně toho titulkáře. Takového "nedouka" aby člověk pohledal.
... a kromě jiného, L39-NG není stíhačka ale lehký bitevník a multi.purpose éro...