Diskuze
Na trati z Českých Budějovic do Prahy by mohly vlaky jezdit dvoustovkou
Děkujeme za pochopení.
M12i90l48a27n 34C21h96a70l65u12p67a
Tak a ještě jednou Pha - ČB. Při 160 km se předpokládá cca 90 minut.
Při 200 km/h to bude 80 minut. Náklady krát 2 = 2x dražší jízdné
Při 300 km/h to bude 70 minut. Náklady krát 4 = 4x dražší jízdné
Bez zastávky v Benešově a Táboře, které dělají nejméně 50% cestujících!
Při 160 km/h 70 min.
Při 200 km/h 60 min.
Při 300 km/h 50 min.
Kvůli mizerným 40 minutám budeme stavět supertrať z poloviny v tunelech a estakádách, která nebslouží dvě důležitá nástupní místa a vlaky budou jezdit prázdné. Za 1000 kč jednosměrná jízdenka.
M60i43l20a84n 51C21h24a23l42u55p98a
A to se opravdu vyplatí. Není nad to být světoví. A ́T to stojí, co to stojí, že?
M94i75l86a56n 44V81o46l88e32k
Každý rovný úsek lze postavit na rychlosti i přes 300 km/h, otázka je jaký to má smysl.
M70i56l20a90n 73C12h53a65l12u38p63a
Přesně s vámi souhlasím. Je to naprostý nesmysl. Předělat hlavní tratě na 120-160 km/h a stavět postupně 1 až 2 tratě VRV v nejvytíženějších směrech. I tam bude na naše malé vzdálenosti stačit 200 km/h.
M52i86l88o37š 60B56o28u36k45a90l
A co Pha - Liberec - 100 km skoro 3 hodiny... to je rychlejší jet na kole... ale radši se bavíme o párkilometrovém úseku s 200km/hod.... kašpaři
M55i91l53a51n 46C64h61a87l28u22p45a
Přesně už dost bylo vlhkých snů o 300 km. Stačilo by, kdyby se do města vzdáleného 100 km dojelo pod hodinu.
A13n33t29o20n48í66n 57S20v13o90b18o35d32a
v zahraničí se staví železnice na 300 km/h, u nás budeme mít kousek na 200 km/h :-(
J67a16n 30K88o70m94r34s64k63a
A k čemu je 200Km, když jsme malá země.
Nejdelší trať, nesouvislá, může být z Aš do Ostravy. Stejně musí vlak do Plzně a pak do Prahy.
A časová úspora 160 nebo 200 km/hod. bude v řádu 20 minut, ale investiční náklady budou 2x vyšší.
P59e17t11r 49B49á44č77a
Ja se bohate spokojim s D3, vlak jsou vyhozeny penize.
M60i78l34a87n 63C83h27a29l46u96p55a
Při vzdálenosti cílových měst 150-200 km a rychlíkových zastávkách každých cca 30-50 km je rychlost 160 km/h plně dostačující. Nemůžeme naši malou zemičku srovnávat s Francií a nebo Německem, kde železnice spojuje města mnohem větší Prahy na vzdálenost 300-500 a více km při zastávkách vzdálených cca 100 km od sebe. Uvědomte si, že každá legrace něco stojí a tratě na 200 km budou stát při realizaci a provozu min. 1,5 až spíše 2 násobek "klasiky" na 160 km/h. Mezi dvěma vícemiliónovými městy s mezizastávkami velikosti Brna se najde dost bohatých zákazníků, kteří si za tu rychlost pořádně zaplatí. Myslím, že za lístek do Budějic nikdo 500,- nedá. A do Krumlova, jak tu níže padlo? Dnes tam jezdí 3 vagonky motoráku. Cizinci přijedou zájezdovými busy. Tak pro koho?
200 km/h je jenom vlhký sen našich železničních fandů.
M66a39r50t49i48n 48S68t30r89á87n59s55k69ý
Vysvětlujte to Švýcarům a Rakušanům.
Z62d56e39n12e52k 26N12o96v79o79h19r25a10d76s98k24ý
A co třeba trať Čerčany - Havlíčkův brod? Tam místy koleje ani nejsou a rychlost vlaku tam dosahuje až 50km v hodině ...
M40i70l14a93n 82C14h36a82l40u44p95a
Přesně. Kdyby všechny lokálky šlapaly pěkně v taktu s přestupy na rychlíky a busy pěkně hrana-hrana jako ve Švýcarech. To by byla jiná. K čemu je mi rychlík do ČB za 1,5 hodiny, když o 10 km dál se dostanu za další hodinu, dvě, tři ...
P86a59v29e11l 32Ř64e34ž17á53b25e75k
Tak až dokončí úsek Sudomerice -Votice, tak mezi Prahou a Táborem bude už jen úsek v Praze ne rekonstruovaný. Takže 200 km by se mohlo někde jet. Možná mezi Voticemi a Olbramovicemi...A pak před Prahou?
M93i57r85o58s41l33a48v 71G69r16o87s56s88m51a74n79n
"Aktuálně pak modernizace koridoru, která spočívá vždy především v tom, že je pak trať dvoukolejná, pokračuje na dvou místech. Pracuje se mezi Sudoměřicemi a Voticemi na hranici Jihočeského a Středočeského kraje a pak ještě mezi Ševětínem a Dynínem."
Pracuje se na 3 místech. Tím třetím je Hostivař - Vinohradské tunely. První čtyřkolejka v Česku.
V51l12a28s22t81i16m19i30l 59F18i92a44l51a
Na Marsu by mohl bydlet každý.
Asi stejně hodnověrné jako článek.
Možná že to tak časově i vyjde.
Bouřku u Budějovic mělo doprovodit gustnado. Ukázalo se, že šlo o tornádo
Pondělní odpolední bouřka znamenala pro České Budějovice silné srážky. Voda zatopila silnice i...
U Strakonic se srazilo šest aut. Silnici na Písek zavřeli, zasahoval i vrtulník
Na silnici I/4 u Strakonic se stala hromadná nehoda. Podle informací hasičů se srazilo šest aut,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pětiletá holčička se ztratila při výletě na Šumavě, ušla dva kilometry
Po pětileté holčičce pátrali v neděli dopoledne policisté, horská služba i vrtulník. Dívka se...
Čelní střet na Strakonicku nepřežila řidička osobního auta, její vůz vzplál
Ve čtvrtek odpoledne si vyžádala dopravní nehoda na Strakonicku život. Nepřežila ji řidička v...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nevlastní vnučka viní seniora z osahávání. Chtějí jen peníze, brání se souzený
Jednaosmdesátiletý senior z Táborska stanul na lavici obžalovaných za pohlavní zneužívání nezletilé...
Z 10 na 70 tisíc turistů. Budějovické letiště začne fungovat celoročně
V květnu odstartuje letadlo do turecké Antalye, v Plané u Českých Budějovic tak začne druhá sezona...
U Strakonic se srazilo šest aut. Silnici na Písek zavřeli, zasahoval i vrtulník
Na silnici I/4 u Strakonic se stala hromadná nehoda. Podle informací hasičů se srazilo šest aut,...
Muž chytil chráněnou vydru a choval ji ve výběhu u chatky, hrozí mu vězení
Chráněnou vydru říční si v přírodě chytil muž z Českobudějovicka a pak ji choval u své chatky. Za...
Bouřku u Budějovic mělo doprovodit gustnado. Ukázalo se, že šlo o tornádo
Pondělní odpolední bouřka znamenala pro České Budějovice silné srážky. Voda zatopila silnice i...
Stavební pozemek 945 m2 Maršov u Tábora
Malšice - Maršov, okres Tábor
2 390 000 Kč