- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč to dělat jednoduše, když to jde i složitě a proč to dělat levně, když to jde i draze. Jsme v ČB a tak co chcete. Koho jsme si na radnici zvolili toho tam holt máme. Změna by byla sice dobrá, ale to už tu také bylo a problémy Budějovičáků zatím nikdo z radních neřešil, neřeší a řešit nebude. Pochopili jste to?
Domnívám se, že nikdo nejezdí do vnitřního města pro zábavu. Já tedy rozhodně ne. Když to jde jedu na kole. Bohužel v zimě to není zrovna nejlepší zábava, stejně jako jízda našlapaným autobusem či trolejbusem.
Bohužel některá povolání se bez auta neobejdou, jak píše pan Burian a rád bych viděl řemeslníka, který bude tahat nářadí a materiál autobusem. Nebo by mohly být speciální spoje pro řemeslníky.
Semafory jsou otázka sama pro sebe. Bohužel je jich tu tolik, že se jeden nestačí rozjet a už zastavuje viz KOHINOR. Kvůli Scontu - proč? Vždyť tam nikdo nejezdí a jejich parkoviště je stále prázdné a jet 50 - tkou na čtyřproudovce, která má sloužit jako městský okruh to je opravdu výsměch.
A Zanádražní komunikace po které projede jenom pár aut, to byl také super výmysl.
Upřednostňování MHD je jistě na místě, ale ne snad za jakoukoliv cenu. Neustálým čekáním na semaforech se daleko více zhoršuje ovzduší ve městě, než při plynulém průjezdu.
Prostě způsobíme dobro, ať to stojí, co to stojí. Kdyby se radnice zajímala o odstranění tranzitní dopravy obchvaty mimo město, nemusely by se vymýšlet žádné koridory. Stalo se módou doby nadávat na auta, ale všichni chtějí mít špičkovou obslužnost. Až se bude v MHD topenář s trubkama potkávat s obkladačem vláčícím kachlíky, až budeme čekat na zastávce, než naloží a vyloží zásobovači zboží, pak budou všichni spokojeni. Z vlastní zkušenosti vím, že pokud nemusím, do auta nesedám a už vůbec se nejedu projet do ucpaného města. Ale musím brát v potaz, že když jedeme do práce, potažmo školy tři, tak nás to vyjde dráž MHD než autem. A to nemluvím o vožení zboží do obchodu.
Tak holt kdo nebude chtit stat v kolonach pojede MHD... proto se ten koridor stavi...
Mimochodem, rok, dva zpátky město slibovalo, že před křižovatkou "předsunutý" přechod KIN - Mánesova zruší a posune standardně do křižovatky. Asi už nikoho nepřekvapí, že se tak nestalo. Slibem prostě nezarmoutíš.
Rád bych znal jméno toho odborníka který tyhle pitomosti navrhuje.Aby se zajelo do garáží Merkury,tak třetina aut najede o kilometr víc.To je za den hodně zbytečnýho smradu,při tom množství parkujících aut.
To máte stejné jako se zpomalovacími retardéry. Tady se cpou všude možně, Angličani je naopak likvidují, protože se ukázalo, že brzdění a následná akcelerace přináší výrazné zvýšení znečištění ovzduší z motorů a brzd, o hluku nemluvě.
Já myslel,když odešla Popelová,tak semafory se nebudou tolik množit,A ouha,Bylo by dobré zveřejnit osoby,které pomáhají semaforům.
K dálnici jako obchvatu nevzhlížejme-moc nepomůže abi na východě.Pokud budete chtít dostat od Globusu na jih tak situace se nezlepší
Krutě chybí severní půloblouk, stejně jako propojení na výpadovku na Krumlov.
v Budějcích kolabuje doprava,obchvaty v nedohlednu,tak ještě více semaforů.není nad to poskakovat po sto metrech od světel ke světlům.Co se za 27 let udělalo pro lepší dopravu v ČB?Dá se říct,že skoro nic,čeká se na dálnici....
Ještě že už se automatické převodovky prodávají jako housky na krámě, nás nenas*er*ou :-)
Semafory nesemafory Budějce jsou krásné město.