- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jako každá investice musí město nejdřív zákazníkům letiště nabídnout služby fungující entity.
To vyžaduje mít hotové letiště a peníze na rozjezd, kdy ze začátku bude málo letů do doby, než jich přibude.
Ovšem jako každá obchodní aktivita závisí na dobrých prodejcích, kteří ví co prodávají a tvrdě na tom pracují, tak na těch prodejcích bude záviset budoucnost tohoto letiště.
Pokud prodejce nevěří v to, co prodává, tak nemůže nic prodat.
A tam jak vidím bude problém a dokud se tento problém nevyřeší, tak bude letiště ztrátové.
Pomník , který potřebuje stále víc a víc peněz na údržbuA jinak je úplně na nic!!!
Město Budějovice prodá svůj podíl hejtmanství. A komu prodá svůj podíl kraj?
Jo vlastně ano, Vodňany jsou za rohem, tak by tam šlo skladovat třeba kuřata z ANOfertu. Nebo nějaká ta skládka dříví by byla potřeba.
Ono se nějaké využití najde :-))
Budějovické letiště - projekt "úspěšného hejtmana"Jiřího Zimoly.....a podobně je na tom Jihomoravský kraj s letištěm Brno...
brněnské letiště je v plusu, Pardubice lehký mínus díky nutným investicím do dráhy, ale taková Ostrava to je mega díra
To je jak postavit vlakový terminál v Nové Vsi u Chotěboře...