Petr Dvořák, ředitel národního podniku Budějovický Budvar | foto: Petr Lundák, MF DNES

Ukázalo se, že pivo krizím odolá, říká ředitel Budějovického Budvaru

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Sudové pivo se neprodávalo, ale v obchodech se prodej zvedl. Ředitel Budějovického Budvaru Petr Dvořák hodnotí uplynulé měsíce poznamenané koronakrizí i výsledky národního podniku za loňský rok.

V dubnu uplynuly tři roky od chvíle, kdy do Budějovického Budvaru nastoupil jako ředitel Petr Dvořák. Letos na jaře místo oslavy řešil vývoz piva do světa, který se v té době pral s novým koronavirem.

„Bylo to období nejistoty. Nakonec ale trvalo relativně krátkou dobu. Bylo vidět, že se pivo dál prodává a ukázalo se, že je tenhle produkt dost odolný na případné krize,“ líčí.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se