- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Očekával bych, že u článku o přeložce trati bude přehledná mapka staré a nové trasy.
Nebo je tato informace přístupná jen abonentům premium účtu?
V Evropě začíná být standardem budování páteřních tratí na rychlost 250 - 320 km/h. U nás se už dlouhá léta za podobné ceny budují na 160 km/h, tj. rychlost, kterou se kdejaký blbec prohání v autě po dálnici. Železniční doprava tak není a nebude konkurencí individuální dopravě. Vlakem budeme pořád jezdit jak za císaře klacka, hlavně, že je dostatek prostředků na 75% slevy pro důchodce. ANO, už je líp!
Zrovna tady silnicni doprava po D3 s terminem dokonceni v nekonecnu tu neni velky souper....
Zpráva je to skvělá. Ale rád bych se dožil taky doby, kdy se bude modernizovat i trať z Budějc na Linec, která pořád z velké části vede tak, jak před skoro dvěma sty lety vedla koněspřežka, anebo trať na Brno, která je podobně "moderní".
Ale zatím jsem nikde neslyšel ani nějaký náznak toho, že by někdo zodpovědný byť jen uvažoval o tom, že by se o něčem takovém mohlo třeba někdy před koncem světa začít vážně uvažovat. :(
Moc dobrá zpráva i to, že město Sobeslav chce koupit a opravit historickou budovu a udělat nová nástupiště pro autobusy. Ve Veselí budou nová nástupiště pro autobusy už brzy a budou urcite vyuzivany hlavně v létě, kdy na jih Cech jezdí hodně turistů.