- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chtěl bych se zeptat... Pořád nechápu jednu věc. Současná délka tratě z Budějovic do Prahy je 169km. S přihlédnutím na narovnání tratí Sudo-Vot a Nema-Še, se délka možná ještě zkrátí na 160km. Celý koridor je připraven na rychlost 160km/hod a dokonce se přemýšlí nad místy, kde bude možno jet i 200km/hod. Takže pokud mi má matematika sedí, tak kde se bere těch 90minut? To bude půlhodinová zastávka v Táboře či co? Nebo jsou úseky ve Středočeském kraji sice papírově postavené pro rychlost 160km/hod, ale skutečnost je někde jinde? Případné vysvětlení téhle časové smyčky uvítám, děkuji.
Na 160km/h je až úsek z Benešova na jih. Z Prahy do Benešova je rychlost výrazně pomalejší. Ve výhledu někdy by tam snad měla vést úplně nová trať.
„Na druhou stranu, od nejbližšího domu tam má být železnice vzdálená 560 metrů.“
Díky autorovi, že tento údaj konečně zazněl. Když jsem koukal do map a vyšlo mi, že trať má vést téměř 600 metrů od nejbližší obytné budovy, nevěřil jsem, že někdo ty stížnosti vůbec bere vážně.
Tyo, po rekonstrukci useku ze Sudomeric do Votic se z Tábora do Prahy dostaneme za 1.hod? Tak to je super :)
"Nyní se pracuje na části Doubí–Soběslav, kde bude hotovo v roce 2023" Zatim se tam rozhodne nepracuje.
No, vzdálenost přes 500 metrů zas tak obtěžující není, sám bydlím mnohem blíže a nevadí... Prostě: já to nechci, ať je to někde jinde - tzv. NIMBY
Proc se vsichni tito stavari nevrhnou na D1, aby byla opravena za 14 dni a misto toho delaji nekde blbej tunel?
Ty diskuze jsou opravdu obohacující.