- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to dobrá zpráva, ale chtělo by to začít plánovat i dál aspoň posílení l/4 od Nové Hospody směr Strážný. Protože pokračování D4 směr Strakonice-Vimperk-Stražný je v nejbližší době asi dost nereálný.
Co chybí, je spojení na dálnici v Deggendorfu a na Rozvadov. Z Budějovic do Plzně je to stále ještě přes starobylé obce, už desetiletí plánované obchvaty se teprve začínají připravovat sondami. Na Strážný je realizovaný krátký úsek, dál nic.
Btw někde jsem četl koment, že neví na co si jihocesi stěžují.. Že z Prahy do Budejc už dálnice vede.. Jedna přes Tábor a druhá přes Příbram, akorát se minuly o 40 km..
Z článku vyplývá, že je (nebo bude) radost jet z ČB do Práglu.. A do toho Písku se dostanu jak? Protože na trase ČB - Praha je nejhorší dostat se do Vodňan.. Na D3 na sjezdu u lisovsky zapnu tempomat a (vyjma omezení u Tábora) ho vypíná až u Mirosovic.. Přes Písek je to bída a bude i dál..
Já teda nevím kdy jezdíte přes Tábor, ale pátky jsou tragické celý den, neděle odpoledne taky. No a klasicky raní špičky v 7 (zvláště pondělky stojí za to) a odpolední po 15... jsou okolo Benešova opravdu tragický...
Ti řidiči mají trochu smůlu v tom, že při cestě do Prahy budou muset volit mezi D3 a D4 v závislosti na tom, která v danou chvíli bude pro ně výhodnější, namísto aby vedla dálnice z ČB do Prahy v celé trase. A vzhledem k tomu, že piráti mají v úmyslu přípravu D3 ve středočeském kraji zastavit, bude tento stav trvat ještě desetiletí.
Díky za dobré zprávy.
Spojení s Jihem a Jihozápadem bude konečně rychlejší.
Na to zapomeňte. Od Jíloviště budete stát víc než na D1 kde máte tři pruhy. Stačí někde mezi Dobříší a Prahou nehoda, což je v posledních letech celkem standard při každém dešti, a budete stát až k Zalužanům.