Diskuze

Fekální vůz předělali dobrovolní hasiči za pět let na zásahovou cisternu

Svépomocí, zdarma a ve svém volném čase dobrovolní hasiči z Přehořova u Soběslavi předělali fekální vůz na hasičské auto. Po stovkách hodin práce a pětiletém úsilí mají novou zásahovou cisternu. Představili ji při oslavách 120 let sboru na konci října. Tatře požehnal farář a starosta obce ji pokřtil šampaňským. Dostala jméno Eliška.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A proč to předělávali? Proč si nekoupí pořádné nové?

0 0
možnosti

Protože peníze.

Takto je to stálo necelé 2 miliony (bez započtení práce), nové podobné auto by stálo 6 - 8 milionů (bez vybavení) .

0 0
možnosti

J32o20s71e23f 73L67a98n93z

12. 11. 2017 8:29

Hoši jsou borci-všechna čest! Jen je smutné , že v ČR jsou de facto nuceni dělat dělat svépomocí a se sponzory , protože na to nejsou peníze a na druhé straně erár rozhazuje prachy na kdejaký nesmysl , dotace a neziskovky. Vlasně by jim stát měl nějakým způsobem třeba odpustit daně , když tomu věnovali tolik času a práce, protože je to vlastně nepeněžní přínos pro obec/veřejnou sféru.

0 0
možnosti

Hasiči - dobrovolní jsou neziskovka.

Stejně skaut, mnoho sportovních kroužků pro děti, ...

0 0
možnosti

Pěkná práceR^

Za tu dřino to určitě stálo. Velká prostorná kabina, solidní podvozek a pěkná nástavba. Sice je tam pár detailů (třeba světla) které jsou trošku na efekt na úkor funkčnosti, ale to jsou jen detaily.

Ať tedy tatra dobře slouží R^

1 0
možnosti
Foto

Nejak tomu nerozumim. V clanku se pise Tatre 815 a ve fotogalerii vidim velmi stary Liaz......

1 0
možnosti

V článku píší o Elišce - to je ta TATRA...Zatímco LIAZ je jejich starý vůz, který skončí v museu v Bechyni. Jak dlouho už se učíte česky, pane...?;-D

1 0
možnosti

Když efektivnější je, když ta stříkačka vyjede nová z fabriky, než když několik chlapů na tom dělá 5 let, za tu dobu by mohli být produktivnější. Ale když v ČR nejsou platy konkurenceschopný na globálním trhu, tak se pak ekonomicky vyplatí dělat tyhle nesmysly.

6 2
možnosti

J75i70ř39í 27Z27ý24k73a

11. 11. 2017 14:55

produktivnější v jakém smyslu? Že by si šli založit nějaký požár, aby se nekopali do zadele? Nebo aby šli na nějakou tu směnu do Amazonu a vydělané peníze darovali svému sboru? Nebo jak to myslíte?

4 0
možnosti

Taky by mě zajímalo, kde na tohle sehnali homologaci a kdo jim to schválil pro provoz. Když si něco takového chce udělat soukromá osoba, tak zpravidla musí v ČR vykešovat nehorázné prachy za různé atesty apod.

4 2
možnosti

L78u73b12o 73M74a50c21h69o

11. 11. 2017 13:55

neviem, či by to súkromníkovi vôbec prešlo (nadvarené šasi za kabinou).

0 2
možnosti

L50u43b95o 89M22a48c26h92o

11. 11. 2017 13:12

ako píšu na stránke: "Velké díky, musíme vyslovit Nadaci AGROFERT, od které jsme v letošním roce obdrželi pro nás neuvěřitelný sponzorský dar ve výši 350.000,- Kč. Díky této pomoci jsme se tak mohli o veliký kus posunout blíže k cíli. Bez této pomoci by se tak těžko podařilo v několika letech Tatru dokončit. Částkou cca 50.000,- Kč přispěl také Jihočeský kraj a 10.000,- Obec Sedlečko u Soběslavě."

0 0
možnosti
Foto

Neni to zasah do konstrukce vozidla a nepotrebuje to takove to komplexni kolecko na schvaleni technicke zpusobilosti na poz.komunikace?

Jinak je to rozhodne nadhera..

0 0
možnosti

Klobouk dolů, a to pořádně hluboko. Tohle je skvělá práce a v dnešní době není moc lidí, kteří by byli ochotni dělat na tak (nejen časově) náročném projektu v rámci dobrovolné činnosti, tj. zadarmo.

21 0
možnosti

V této republičce je to samý rybář, myslivec a pak dobrovolný hasič ;-D;-D;-D ...

2 1
možnosti

E65v32a 53C79e98r34n43a

12. 11. 2017 4:43

omylem + (píšu trochu potmě)

0 0
možnosti