- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A proč to předělávali? Proč si nekoupí pořádné nové?
Protože peníze.
Takto je to stálo necelé 2 miliony (bez započtení práce), nové podobné auto by stálo 6 - 8 milionů (bez vybavení) .
Hoši jsou borci-všechna čest! Jen je smutné , že v ČR jsou de facto nuceni dělat dělat svépomocí a se sponzory , protože na to nejsou peníze a na druhé straně erár rozhazuje prachy na kdejaký nesmysl , dotace a neziskovky. Vlasně by jim stát měl nějakým způsobem třeba odpustit daně , když tomu věnovali tolik času a práce, protože je to vlastně nepeněžní přínos pro obec/veřejnou sféru.
Hasiči - dobrovolní jsou neziskovka.
Stejně skaut, mnoho sportovních kroužků pro děti, ...
Pěkná práce
Za tu dřino to určitě stálo. Velká prostorná kabina, solidní podvozek a pěkná nástavba. Sice je tam pár detailů (třeba světla) které jsou trošku na efekt na úkor funkčnosti, ale to jsou jen detaily.
Ať tedy tatra dobře slouží
Nejak tomu nerozumim. V clanku se pise Tatre 815 a ve fotogalerii vidim velmi stary Liaz......
V článku píší o Elišce - to je ta TATRA...Zatímco LIAZ je jejich starý vůz, který skončí v museu v Bechyni. Jak dlouho už se učíte česky, pane...?
Když efektivnější je, když ta stříkačka vyjede nová z fabriky, než když několik chlapů na tom dělá 5 let, za tu dobu by mohli být produktivnější. Ale když v ČR nejsou platy konkurenceschopný na globálním trhu, tak se pak ekonomicky vyplatí dělat tyhle nesmysly.
produktivnější v jakém smyslu? Že by si šli založit nějaký požár, aby se nekopali do zadele? Nebo aby šli na nějakou tu směnu do Amazonu a vydělané peníze darovali svému sboru? Nebo jak to myslíte?
Taky by mě zajímalo, kde na tohle sehnali homologaci a kdo jim to schválil pro provoz. Když si něco takového chce udělat soukromá osoba, tak zpravidla musí v ČR vykešovat nehorázné prachy za různé atesty apod.
neviem, či by to súkromníkovi vôbec prešlo (nadvarené šasi za kabinou).
ako píšu na stránke: "Velké díky, musíme vyslovit Nadaci AGROFERT, od které jsme v letošním roce obdrželi pro nás neuvěřitelný sponzorský dar ve výši 350.000,- Kč. Díky této pomoci jsme se tak mohli o veliký kus posunout blíže k cíli. Bez této pomoci by se tak těžko podařilo v několika letech Tatru dokončit. Částkou cca 50.000,- Kč přispěl také Jihočeský kraj a 10.000,- Obec Sedlečko u Soběslavě."
Neni to zasah do konstrukce vozidla a nepotrebuje to takove to komplexni kolecko na schvaleni technicke zpusobilosti na poz.komunikace?
Jinak je to rozhodne nadhera..
Klobouk dolů, a to pořádně hluboko. Tohle je skvělá práce a v dnešní době není moc lidí, kteří by byli ochotni dělat na tak (nejen časově) náročném projektu v rámci dobrovolné činnosti, tj. zadarmo.
V této republičce je to samý rybář, myslivec a pak dobrovolný hasič ...