- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ty by meli pokutovat sotva na to sednou, protoze nedodrzuji prakticky nic.
300 pokut za jízdu po chodníku (nemluvě o jízdě v zákazech, v jednosměrkách v protisměru, jízdy na červenou a mnohé další tradiční přestupky) se dá nasbírat za 1-2 dny. Takže městapo jako obvykle nedělá prakticky nic. Jen když není v dosahu jiná činnost, která sype více, tak vyberou pár pumpiček.
Zástupce vrchního strážníka Karla Zwickera by měl někdo, například onen vrchní strážník, poučit, že jízda po přechodu pro chodce není přestupek.
A na tuto moudrost jste přišel jak? Četl jste elaborát cykloaktivisty Šindeláře? Na přechodu nemá cyklista co dělat na kole, pokud ho neprojíždí po vozovce jako auto, ale o toto samozřejmě nejde, že.
Třeba na Dlouhém mostě v CB se pokuty vybírají zřejmě dost úspěšně - cyklista tam jinou možnost, než jet po chodníku, nemá
A kolik MP zkontrolovala chodců, kteří jdou po CYKLOSTEZCE. Velice častý prohřešek.
Jenom „naše“ není „cyklostezka“ nikdy. I stezku pro cyklisty může užít osoba pohybující se na lyžích nebo kolečkových bruslích nebo obdobném sportovním vybavení. Tedy někdo, kdo je z hlediska zákona o silničním provozu považován za chodce. Může ji použít i jezdec na koloběžce. Jelikož nemotorovým vozidlem je vozidlo pohybující se pomocí lidské nebo zvířecí síly, například jízdní kolo, ruční vozík nebo potahové vozidlo, lze dojít k závěru, že tohoto je třeba považovat za rovnocenného účastníka k cyklistovi.