- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Parkování není problematické jen v Praze, ale i v ostatních velkých městech v republice, i když je fakt, že v Praze je všechno větší
možná by stačilo nakreslit na ulici čáry, třeba okolo andělu nejsou vůbec a lidi prostě neumí parkovat:( modrá zona pro celou prahu centrum by vyřešila hodně...
A dalším probléme je to, že NEJSOU parkoviště pro lidi,co dojíždějí autem za prací...
.
Všechna i záměry na jejich vybudování se ruší - viz třeba Nádraží Veleslavín apod, protože je to prý drahé... Tak vybírejte pokuty za špatné parkování a máte na odstavné parkoviště hned - tedy pokud z pokuty a nebo odtahu nemá město jen mizivou částku a zisk negeneruje soukromník s malou domů pro úředníky co rozhodují, jako třeba v Praze,...
Není v ničím zájmu podporovat lidi dojíždějící do Prahy za prací, aby jezdili vlastními auty. Právě naopak. Trend by měl být takový, že je tomu třeba v maximální míře bránit.
Klasika v ČR - na parkovném na modrých zonách, placených stáních a dalších se vybírá množství peněz, které ale NENÍ vraceno pro další zlepšení situace s parkováním, ale je POUZE projedeno k jiným účelům...
.
A prodeje parkovišť developerům apod.? Co dodat, developer se většinou nějak odmění, když klapne jeho záměr...
Ocividne neni problem v pribyvajicich autech, ale v divoke vystavbe, ktera potrebu parkovani ignoruje. A v tom, ze to prochazi...
Modrou zonu si zdimaci skvarku strcte za klobouk. Jen dalsi tahani penez za nic. Pres den clovek prijede do centra a je tam 90% mist volno, ale dementni cedule, ze jen s kartou, blablabla. Ja prijedu domu, mimo zonu pres den a stoji mi tam x desitek aut, pac metro je o 2 ulice dal a ma tam barak firma pro 70 lidi a je mi to sumak, pac kdyz oni skonci v praci, tak odjedou a ja prijedu a je tam zase tak akorat aut a kdyz ne, no co tak se projdu 100 metru. Takze jestli tam nejakej idiot udela zonu, tak ho pujdu vykastrovat...
Automobil se stal spotřebním zbožím a jediná možnost je vyšší poplatek za parkování. Princip či rovnováha nabídka / poptávka zde také může fungovat.
A to nemluvě o nepražácích...Od zavedení modrého parkování u Letné jsem neviděl sestřenici, vždycky jsem se zastavil na kafe, když jsem jel z letiště. Dneska musím parkovat někde u Pražského hradu a sejít do Holešovic...
Praze prostě chybí parkovací domy uvnitř města...
P&R parkoviste sou prakticky mimo okraje Prahy obsazené...Proto, pokud nutně nemusím do Prahy nejezdím a s příbuznými jen skypujem..
On je problém, že lidi nezaplatí 50 až 100 za hodinu parkování v parkovacím domě.
Lidi jsou nezodpovědní. Někteří co mají 2+kk , mají až 4 auta k bytu. Nejhůř se chovají nájemníci, parkují i na trávníku , chovají se stylem po nás potopa. Parkují v obytné zóně , v zatáčce, takže nemůže projet ani normální auto .
Nikoliv, tak se chovají i někteří majitelé. V tom to není.
Jako na pětce, kde postavila ČSOB tu svou slavnou budovu - zaplácla celé krásné radlické údolí baráky a pan architekt tam udělal jen 400 parkovacích míst - prý je to u metra a každý tam bude jezdit metrem či tramvají. Jo?
Tak se tam zajděte podívat ve všední den, kilometry aut, stojících u cest v okolí, na různých mezích a pláccích - to se to plánuje a inkasuje, že?
Jedna věc jsou názory lidí, kteří rozhodují a vidí jak všichni jedou na kole a MHD a jiná těch co tam bydlí a pracují.