- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já bych rád věděl, proč je 60 minutová jízdenka za 22 Kč a neexistuje 30 minutová za 11 Kč. Půlka za půlku ne ? Podle mě 10 minutová jízdenka je krádež navíc když je za 14 Kč tedy hodina po těchto jízdenkách je za 84 Kč. Vím že se dají jízdenky různě kombinovat, jenže o těchto kombinacích na jízdenkách neni ani slovo.
zrusili se poplatky u lekare a ted ty penize hold v rozpoctu chybi tak se nekde najit musi
podle prognóz by energie měly spíš zlevňovat a to nemluvím o naftě.Ta byla loni hodně drahá,ale teď stojí o hodně míň.To by se asi mělo zoohlednit při výpočtech.
Investovat se sice musí,ale depec není úplně běžnej komerční podnik.Dostává dotace od města atd.Což takhle nějakej peníz od
Je pravda,že jim to celkem jezdí a šoférům nezávidím jejich práci a to jich pár znám.
Zdražení bylo vysoký a momentálně máme v Brně nejdražší městskou dopravu v republiceMohli by taky víc šetřit jako všichni ostatní.
ktery vas mimochodem ohledne zdrazovani jizdneho primo obelhal, tak se nedivte...
Chtěl bych jen upozornit na to, že podle mě je dost investic do zlepšování poněkud nadbytečných. Ano, samozřejmě že bych rád měl metro, nebo nejnovější modely tramvají, ale je taky nutné vědět kolik to stojí a podle mě se DPMB chová leckdy dost rozhazovačně. Já osobně, a myslím, že dle reakce lidí i spousta dalších, raději oželí spoustu nových vozů a nejnovější výkřiky technologií za cenu nezvyšování jízdného, zvlášť v době ekonomické krize.
..technologických novinek ? .. vždyť nejsou schopní zajistit ani to, aby v tramvajích v zimě fungovalo topení tak, aby lidi nemrzli.. .. o technologických novinkách jako je klimatizace pro cestující, aby to v létě nebyl jeden "zapařenej dobytčák" už raději nemluvím..
Ta madam z dpmb asi tou Barborkou von Porsche jeste nejela. At se netvari, ze nerozumi o jakym usporadani sedadel ve vysokopodlazni casti tazatel psal. Ty sedacky tam jsou opravdu na ho*no. cucet lidem do obliceje neni kazdymu mily a navic si mezi ne nikdo nepostavi. A i kdyby tam bylo misto pro stojiciho (jakoze neni), tak komu by bylo mily koukat nekomu do rozkroku nebo na zadek.
Podobne kdyz odpalkovala dotaz na nekomfortni nizkopodlazni autobusy. Kdyby meli cesi stejnou prumernou vysku jako asiati, tak neni problem, jenze my tu jsme o par cisel vyssi. Nohy se mi pri vsi snaze do nekterych sedacek proste narvat nepodari (moje vyska 183 neni v Cesku nijak extremni).
Jsem zvedavej jakyho typu tech 100 novejch salin bude... (doufam, ze aspon cast bude ta nova 15T, ktera vypada lip)
..uspořádání je tam šílenost.. sedačky naproti sobě je naprostá blbost (kdo je zvědavej na ty otrávené xichty proti sobě po ránu? ).. S tou ergonomií naprostý souhlas.. když jsem si sednul na jednu dvojsedačku, tak si vedle mne nemohl už nikdo sednout a to mám jen 182cm a trochu širší ramena.. Velikostí je to snad uspořádané na malé ženy (max, 170cm) a nebo průměrné vietnamce..
"a zjistit, s jakou láskou a péči se naši zaměstnanci o hromadnou dopravu starají" ..lol .. ano .. krade se tam tak, že co není pod zámkem a nebo pod proudem, tak to už tam není
Proč se ten článek točí jen kolem lidí z Brna? Vždyť to postihne hlavně lidi z téměř celého kraje. Zdraží Brno, zdraží celý IDS. Asi zase začnu jezdit dálkovým autobusem, vyjde mne totiž lëvněji.