Diskuse k článku

Další výluka v Brně. Na páté a šesté nástupiště už vlaky nejezdí

Na nový jízdní řád si musejí od pondělí v Brně zvykat cestující ze směru Moravské Bránice a Náměšť nad Oslavou. Kvůli rekonstrukci dvou železničních mostů totiž začala první část avizované výluky na hlavním nádraží, kde se uzavřelo páté a šesté nástupiště.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M78i86r61o51s81l67a10v 55V35y96k25o30u16p41i42l 3350896153125

Vždycky se v Brně říkalo, (když měl někdo problémy s něčím), : " Běžte si stěžovat na pátý nástupiště ! ". Tak snad se zachová alespoň tato funkce....:-)

0/0
17.7.2018 13:50

M57i44c79h95a33l 38B15r51ň92á95k 6364134317358

Dle vlhkých snů Anderů a Patočků by podobný režim měl trvat roky, kdy by se budovalo slavné nádraží v centru. Do toho zřejmě uzavřený kus Kolště, Úzká... Nádherná představa. Samozřejmě mnohem hrůzostrašnější je udělat vše sólo pár set metrů vedle a prodloužit si cestu na sójový latté o minutu a půl...

+1/−3
17.7.2018 13:28

T77o23m29á46š 33T16a61t47í81č90e66k 5310982280408

Takhle mluví člověk, který vlakem do Brna a z Brna nejezdí. Rv

+1/0
17.7.2018 20:25

M85i92c64h32a48l 85B55r57ň55á10k 6874714727528

O víkendu jsem jel 2x

0/0
18.7.2018 1:15

T14o70m46á17š 85T93a18t28í37č66e29k 5550892230798

Víkendy bývají malebné - ale teď počítejme spolu, co to znamená pro pendlera, podle vzoru autobusového nádraží, na které trvá cesta v průměru 10 min, což dělá 20 min denně. Nádraží u řeky bude ještě o kus dál, ergo to bude tak 2x15 min. Nějaké čekání na šalinové vlečce s dojezdem na rolu to moc nezkrátí. 15 min je podle mě asi tak ta doba, kterou mají dojíždějící jako rezervu, aby dorazili včas. To jim zmizne, takže budou muset jít na dřívější spoj, resp. na pozdější. V ideálním případě tedy půl hodiny denně v čudu - ovšem zdaleka ne všude a vždy jezdí spoje po čtvrt hodině, buďme střízliví a vezměme 2 x půl hodiny. Hodina denně, hmm, to někteří odtentují a někteří začnou jezdit autem.

Žádný jiný výsledek nevidím.

0/0
18.7.2018 13:44

T76o91m52a22s 85N70o56v49a57c72e79k 7771342576732

Autem nezačnou protože jim Ander a spol. právě kreslí zóny v/okolo centra. Pokud jedou někam na kraj města, tak autem už většinou jezdí stejně dneska než pak půl hodiny v lepším případě skákat MHD přes celý město někam do práce. Dost vlaků zrychlí, MHD k nádraží bude, celkově bude efekt nula nula nic pro dojíždějící, to co "ztratí" v MHD, naženou zase ve vlaku. A do mnoha míst se zase dá dostat rychleji od Dolního/Zvonařky než od současného. Samozřejmě, vždy bude někdo, komu to vyhovovat nebude. Ale konec světa jak to vidí aktivisti s Anderem či Hollanem to opravdu nebude...

0/0
18.7.2018 14:39

T80o12m89á10š 74T14a72t23í79č90e72k 5650472730198

Opět poukážu na to autobusové nádraží. To tam stojí jak amputovaná noha už dlouhá desetiletí. Za komančů byly vytvořeny prozatímní autobusové linky, aby bylo jakž takž normálně použitelné - ty jsou ovšem dávno zrušené. Dnes může Zvonařka mluvit o štěstí, že existuje Vaňkovka a člověk se nemusí z autobusového nádraží dostávat do civilizace přes brownfieldy.

Růžové brejličky si kvůli nádraží v pampě nasazovat nebudu - dopadne to stejně. V jiném aktuálním článku prosvítá na povrch, že král Ubu Vokřál upustil od požadavku, aby bylo nádraží přesunuto současně s vybudováním diametru. To mně naprosto stačí. Rv:-P

0/0
18.7.2018 15:04

T67o19m63a15s 43N23o27v25a33c93e40k 7891682816382

Myslím si to stejné a vlakem jezdím pravidelně. Stejně tak občas autobusem od úžasného Grandu, MHD, autem. Jen na tom růžovoučkým kole moc ne na sojové latté...

0/0
18.7.2018 14:36

I29v36a26n 46H66o54l50a27s 5987987858287

> a prodloužit si cestu na sójový latté o minutu a půl.

Když lhát, tak aspoň inteligentně.

+2/0
18.7.2018 8:22

T85o73m21a60s 87N40o93v67a46c64e17k 7421502856712

To Vám moc nejde, to je pravda.

0/−1
18.7.2018 14:39

Najdete na iDNES.cz