- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To jen dusledek presunu nádraží do dolniho nádraží. Navíc brnu bude chybět propojeni sever jih , což potrebuje jako sůl.
Nádraží pro VRT by bylo u Nových sadů, lokalky mohou zastavovat na původním nádraží. Na novinkach píší, že dolni nádraží bude stát 50 mld kč a propoj sever jih VRT diametr nebude. 56,5 mld kč k ničemu za nepremysleni a nádraží na periferii. Navic tunelem pod brnem povede vedení VN, které bude zasobovat cetrum ee, kde dochází k nejčastějším blackoutum v republice uz od 90 tych let. Prostě šaluny dál nepojedou...Mi by se nejvice libil hyper loop se vzduchem, stejně bude zastavovat ve stanicich, a protože není tak drahý, stavby nad sebou šetří při výstavbě. Dostáváme se do cim dál větších lejn...
jo jo v Praze tunel do berouna a v Brně nebude ani nove nádraží natož nová trť k němu hold si za to muže samo Brno, když nemá dostatčně velké nadraží tak proč k němu novou trať ...žeby dnes už podle planu mělo byt vše hotovo ....skvělá prace už několik vedení Brna
Tak jako je v Praze projekt tunelu do Berouna by mohli místo kanálu DOL a vrtulníků dát peníze na tunel Brno - Blansko.
Praha-Beroun má být součást VRT, z Brna na Blansko žádná VRT nebude... Té trati pomůže VRT směr Praha, na příměstskou dopravu a náklady pak bohatě postačí...
Jsou to vyhozené peníze, nic se nezrychlí, kapacita se nezvýší. Jedině, že by vedle současné trati udělali novou.
Kdy v posledních 50 letech vlaky mezi Brnem a Prahou nebyly zastaveny nějakou opravou?
nááhodou, v říjnu 2019 jsem projel hladce
Trať mezi Blanskem a Brnem se sice opravuje neustále, ale na výpadek mobilního signálu si může stěžovat jen ten, pro kterého nejsou průjezdy tunely a lesy romantikou ;-)
Parkrat jsem byl za ty tunely vdecny, kdyz umlcely nejakeho permanentniho telefonistu.
No nazdar jezdím Brno Praha a z Prahy do Regensburgu vlaky mi navazovaly cestovalo se dobře pokud neměl vlak mezi Brnem a Prahou sekyru
A neni to do Regensburgu lepsi pres Viden?
Rychlejsi je to odhadem temer o 2 hodiny (ICE).
6,5 miliardy a vlastně se vůbec nic nezmění?
Neměli chytráci první zrychlit přes Havlbrod?
Spíš už dávno měla být VRT, protože přes Vysočinu to nemá cenu nějak extra zrychlovat, když to je mimo civilizaci...
D1 bude opravená, takže zpět do aut.
Zrovna trasa Praha - Brno mi přijde výhodnější vlakem i s opravenou D1.....časově je to skoro stejně, je to výrazně levnější a když si vyberu spoj kde je RailJet, ak je tam vždy připojení k internetu a můžu tam něco produktivního dělat a čas který strávíme cestováním pak není vyloženě ztracený.