Diskuze

Vlaky mezi Brnem a Prahou na rok zastaví oprava trati, cesta potrvá déle

Tisíce cestujících denně svezou vlaky na koridoru mezi Brnem a Českou Třebovou. Napřesrok však cestování na této trati budou provázet komplikace. Na trase mezi Brnem a dvacet kilometrů vzdáleným Blanskem bude po celý rok 2022 kvůli rozsáhlé modernizaci zcela přerušený provoz.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

To jen dusledek presunu nádraží do dolniho nádraží. Navíc brnu bude chybět propojeni sever jih , což potrebuje jako sůl.

Nádraží pro VRT by bylo u Nových sadů, lokalky mohou zastavovat na původním nádraží. Na novinkach píší, že dolni nádraží bude stát 50 mld kč a propoj sever jih VRT diametr nebude. 56,5 mld kč k ničemu za nepremysleni a nádraží na periferii. Navic tunelem pod brnem povede vedení VN, které bude zasobovat cetrum ee, kde dochází k nejčastějším blackoutum v republice uz od 90 tych let. Prostě šaluny dál nepojedou...Mi by se nejvice libil hyper loop se vzduchem, stejně bude zastavovat ve stanicich, a protože není tak drahý, stavby nad sebou šetří při výstavbě. Dostáváme se do cim dál větších lejn...

1 0
možnosti
PK

P47e59t74r 20K44o89v21á28ř

24. 11. 2020 16:17

jo jo v Praze tunel do berouna a v Brně nebude ani nove nádraží natož nová trť k němu hold si za to muže samo Brno, když nemá dostatčně velké nadraží tak proč k němu novou trať ...žeby dnes už podle planu mělo byt vše hotovo ....skvělá prace už několik vedení Brna

0 0
možnosti
RJ

Tak jako je v Praze projekt tunelu do Berouna by mohli místo kanálu DOL a vrtulníků dát peníze na tunel Brno - Blansko.

0 0
možnosti

J23a22n 79Č41e46k61a43l

24. 11. 2020 9:06

Praha-Beroun má být součást VRT, z Brna na Blansko žádná VRT nebude... Té trati pomůže VRT směr Praha, na příměstskou dopravu a náklady pak bohatě postačí...

0 0
možnosti

Jsou to vyhozené peníze, nic se nezrychlí, kapacita se nezvýší. Jedině, že by vedle současné trati udělali novou.

1 0
možnosti
FH

Kdy v posledních 50 letech vlaky mezi Brnem a Prahou nebyly zastaveny nějakou opravou?

2 0
možnosti
JT

J58a75n 67T67a28r38a58b11a

23. 11. 2020 14:23

nááhodou, v říjnu 2019 jsem projel hladce ;-D

1 0
možnosti
DM

D69a67v72i86d 10M83a95c80k65ů

23. 11. 2020 14:00

Trať mezi Blanskem a Brnem se sice opravuje neustále, ale na výpadek mobilního signálu si může stěžovat jen ten, pro kterého nejsou průjezdy tunely a lesy romantikou ;-)

0 0
možnosti
JL

J29a74n 57L71u68k90á82š

23. 11. 2020 14:32

Parkrat jsem byl za ty tunely vdecny, kdyz umlcely nejakeho permanentniho telefonistu.

6 0
možnosti
KR

No nazdar jezdím Brno Praha a z Prahy do Regensburgu vlaky mi navazovaly cestovalo se dobře pokud neměl vlak mezi Brnem a Prahou sekyru

0 0
možnosti
JL

J58a63n 65L83u97k17á18š

23. 11. 2020 14:30

A neni to do Regensburgu lepsi pres Viden?

Rychlejsi je to odhadem temer o 2 hodiny (ICE).

0 0
možnosti
JT

J82a17n 89T40a88r83a84b58a

23. 11. 2020 13:34

6,5 miliardy a vlastně se vůbec nic nezmění?;-D

3 2
možnosti
MS

a na to jste přišel kde ?

1 0
možnosti
MG

M30a35r51e21k 65G28a29j20d36a

23. 11. 2020 13:10

Neměli chytráci první zrychlit přes Havlbrod?

0 0
možnosti
PB

Spíš už dávno měla být VRT, protože přes Vysočinu to nemá cenu nějak extra zrychlovat, když to je mimo civilizaci...

2 0
možnosti
PP

D1 bude opravená, takže zpět do aut.

1 3
možnosti
LK

L74u70k50á71š 21K78ř56í67ž

23. 11. 2020 12:52

Zrovna trasa Praha - Brno mi přijde výhodnější vlakem i s opravenou D1.....časově je to skoro stejně, je to výrazně levnější a když si vyberu spoj kde je RailJet, ak je tam vždy připojení k internetu a můžu tam něco produktivního dělat a čas který strávíme cestováním pak není vyloženě ztracený.

6 0
možnosti