- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Člověk by řekl, že mladí novináři budou odolní vůči "idioismům", ale ne. Ta tramvaj BRÁZDÍ.
Taky ovšem "do budoucna můžou přibýt" či "patří k jedněm z nejvytíženějších".
Boj o češtinu je viditelně prohraný.
A spojením dvou suprav VarioLF2R.E by nedosáhli by větší kapacity na méně metrech?
Žádná sláva ... v Brně mají schopné dílny a určitě by dokázali vyrobit a vložit do kloubáků další střední díly a protáhnout tak šaliny na delší soupravy. Takto se veze ve dvou připojených vozech úplně zbytečně stanoviště řidiče, které, kromě místa ( i mezi vozy ), znamená i dost velkou finanční částku. Ve světě jezdí i sedmičlánkové soupravy a rozhodně by se daly vyrobit i u nás. Nebo aspoň předělat starší vozy na tříčlánky nebo pořídit tříčlánková Varia. Místo toho Brno nakoupilo opět jen dvoučlánkvé soupravy.
> Brně mají schopné dílny a určitě by dokázali vyrobit a vložit do kloubáků další střední díly a protáhnout tak šaliny na delší soupravy
Fedra Mravenec, práce všeho druhu.
A vy si to představujete jak Hurvínek válku.
To byla ale snad "hack", z výroby na to uzpůsobené nebyly.
Presne tak. U nás do nejakého 91-ého roku úplne bežné 3xT3 do VSŽ. Dokonca mám pocit, že úplne všetky spoje do železiarní boli trojčatá.
"Do devadesátého prvního roku" se píše alternativně, s použitím číslice, takto: "do 91. roku". Cokoliv jiného podává svědectví o tom, čím se pisatel zabýval na základní škole (pod lavicí).
Ja tedy nevim, ale v Brne jsem bezne videl v provozu 2x kloubaky, napr. VarioLF,... v Praze kdysi na lince 5 jezdili take 3 vozy T3...
Prijde mi, ze je to clanek trochu o nicem, jestli zapojim 2x dvouvozove nebo 3x jednovozove tramvaje je snad asi jedno...
Z šotohlediska je to pěkné, ale jinak spíš smutné, že tady musí jezdit při spojené takové šlupky, místo aby Brno na na jedničku (a asi i dvanáctku) koupilo nějaké odpovídající stroje. Co třeba taková Combina co jezdí v Budapešti na čtyřce/šestce?
V Brně se zkoušela i trojice tramvají VarioLF2, kapacita 4,5 vozu T6. Ale ne v ostrém provozu, pouze zkušebně pro výrobce.
Při Colours v Ostravě taky jezdila trojčata
Ostatně jak je v článku zmíněno :).