- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kdyby se konecne dostavela hitlerova dalnice, bylo by vse v klidu. terenni upravy jsou pripraveny uz 80 let. furt se nekomu neco nelibi. x variant a dilo stoji. bystrcakum vadi i tunelova varianta, protoze prijdou o rekreacni zonu v podobe zasvabenych stanku s pivem u cesty k prehrade, v jinacovicich si zas u planovaneho koridoru postavili rodinne domky a nevim kdo dalsi jeste protestuje. lituji cernohoraky, ale alespon se o tom pise a nakonec snad konecne nekdo bouchne do stolu..
Za to, že se most dostal do tohoto stavu, můžou ekologové, památkáři nebo prostě jen nespecifikovaní aktivisté? ŘSD je předpokládám jako vždy z obliga...
Druhá věc - tomu, že se teď most údajně kvůli rychlým kamionům rozsypal úplně a už ani podpěry nepomůžou, nešlo trochu předejít instalací nějakého retardéru/zpomalovacího semaforu někde před mostem? Pokud ŘSD nezvládlo za ten třičtvrtě rok ani to, jsem k jejich optimismu "do konce tohoto roku bude hotovo" dost skeptický....
hotovo bude ale trochu jinak než si představujete
No tak se holt doprava po padesáti letech dočasně vrátí na starou silnici
Už dávno mohla být z Brna na sever dálnice :-)))
Podle příspěvku na ČT bylo poslední kapkou nedodržování povolené rychlosti kamiony. To bylo tak těžký to ohlídat? Díky tomu si to lidi užijí o pár měsíců dýl než bylo nutný
Kamiony tam mely mit hlavne davno zakaz vjezdu na tehle trase, kecy o nedodrzovani rychlosti je nesmysl, akorat dalsi zaminka omlouvat jejich neschopnost, kdy ani ten most neumi podeprit poradne.
Hlavně že si ten ódeesák z ŘSD za miliony užíval oslavy svých narozenin. Tak toto je dílo těch politických trafikantů, nastrkaných v minulosti na ministerská křesla "tradičními tzv. demokratickými" stranami.
Zase jeden bolševickej inteligent, co vše ví!
Vnímám to jako neschopnost vlastníka mostu a silnice. Nic víc k tomu nelze říci. Ten most tam přece řadu desítek let stál, a naplánovat se dalo prakticky cokoli. Od běžných oprav až po demolici a výstavbu nového. Tak, aby dopady na dopravu byly co nejmenší.
A bude hůř, tlak na výstavbu dalších nových dálnic způsobí další zhoršení stávajících silnic.....
Mne tedy zaráží ta rychlost ŘSD:
Most se měl původně pouze opravovat, jenže loni v létě se zjistilo, že je v tak špatném stavu, že je potřeba jej zbourat a postavit nový.
A už 23.února budou otvírat obálky. Asi ČR.
V ČR se mosty neopravují. U nás se rovnou vymění za nové.
Tak ono se tomu nelze divit. S každým ministrem dopravy přijdou noví vedoucí a ředitelé. Není nic snažšího než ořezat náklady na údržbu a opravy, aby se ukázalo že nové koště dobře mete. Ony ty stavby jsou pár let v pohodě když se do nic neinvestuje ani koruna, ale pak se to najednou zlomí a náklady na případné opravy rostou do astronomických sum. Náklady na údržbu by byly o mnoho nižší, ale to už tam ten kdo tyto náklady škrtnul není.