- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ááá, projekt "nic se neuč, stačí to umět vokecat" se rozjíždí na plný obrátky...
Nejsou důležité našrotit se znalosti, ale schopnost je najít a použít. Naučit se wikipedii nebo učebnici a odpapouškovat ji, to dokáže lecjaký papoušek.
Alternativní školství není jen o Waldorfu, Montessori a podobně. A navíc o tomto se tady nepíše. Jde o atraktivní způsob vzdělávání a přijde mi logické, že pilotně se to bude dělat na gymnáziu, kde je asi největší možnost to rozvinout a uchopit. A navíc gymnázia jsou nejvíc "kamenné" školy v celém systému.
Máte naprostou pravdu. Jen se obávám, že to tak dopadne, protože na šaškec stačí pošahaný "učitel", zatímco na skutečně přínosné směry (např. daltonský projekt) musí být učitel široce vzdělaný a nesmí být na hraně vyhoření, třicet studentů tomu také moc nenahrává...
To jako zjistili, že například absolventi waldorfského školství mají problém se začlenit do normálního školství, tak jim musí k jejich obrazu připravit i střední školy?
To jako zjistili ze "normalni" skolstvi je spis noormalizacni a snazi se ho dostat z 18 stoleti do 21 teho.