- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co kdyby lidi víc používali MHD jako já? Já si zadek vezu jen mimo Brno!
Najdou si tisíc výmluv, proč to neudělají. Když jsem dnes jel ze Židenic na Poříčí, všude jsem viděl kolony. Asi je to baví.
Teroristi už se vycinkali a tak se může stavět!
"kozlík matěj" vzkazuje: choďte pěšky!
je to zdravější a koukám, že asi i rychlejší...
Takže v roce 2018 se uzavře Dornych s Plotní. Do toho Žabovřeská a jako bonus Zábrdovická... Nooo myslím, že to plánované zdražení parkování v centru kvůli plným parkovištím nebude ani potřeba, protože se do města nikdo nedostane
Je pravdou, že opravit se musí.
Zůstává otázka jaká doba je přiměřená ?
Osobně doufám, že nevyhrála "nejlevnější nabídka", ve které jsou, taková ta nenápadná ustanovení, v duchu : "Na stavbě se nepracuje o sobotách, nedělích
a za úplňku" , které každou stavbu nesmyslně prodlužují a k tomu časem 157 dodatků, které nakonec původní smluvní ujednání rozstřílí na mraky a všechno bude jinak.
Doprava městem je masakr a většinu semaforů snad ovládá Šílený MAX.
Nikdo nedodržuje krátkou oranžovou, takže se , jako například u Vaňkovky, střetnou uprostřed křižovatky (auta, chodci, šaliny, busy) a je to svým způsobem Ruská ruleta.
K tomu všemu se jistě připojí každoroční a nekonečná oprava D1 okolo Brna (koleje jsou už vyjeté znovu) a jako zlatý hřeb se uzavře i Špitálka, u které se každoroční uzavírka stala takovou již možno říci tradicí. Uvidíme, každopádně minulé roky mne připravily o veškerý optimismus, hodně času a moře peněz za benzín.
kemo, na normálni borce mužó véšky hodit kakáč, když šlape vo love, a v pikách zašpérujó celé štatl. A že se nehákuje imrvére, to snad každé góme :-) jenom pakin by šrajbnul jiné glét. Dva tři járy žádná válka.
Já teda nevím, ale nepřijde mi, že by byl Dornych ucpanější než Plotní ... Zasekáte za 2 mld (ono to levnější fakt nebude) abyste zrychlili dopravu tramvaje o minutu, a ano s posunutím zastávky k hranici nádraží, tedy o pár desítek metrů. Ovšem jen u tramvají pokračujících do Komárova, ty které se u Zvonařky točí zůstanou na stejném místě a pokud se bude řešit nevhodný přechod, to šlo udělat i bez přeložky kolejí. Btw. plotní sama o sobě je dostatečně široká na to, aby byla čtyř pruhová po celé délce, naopak Dornych motající se mezi zástavbou s několika novými křižovatkami bude v tomto ohledu horší. Odbočka doleva na Zvonařku způsobí ve špičce, právě na jejím křížení s Plotní (a následnou křižovatkou za Vaňkovkou), zaručeně větší kolaps než nyní.
Dornych už čtyřpruhový je, navíc má pokračovat jako Bratislavská radiála. Odpadnou dvě křížení.
Jsem rád, že se konečně začne stavět Šalina Plotní. Po 40 letech odkladů a změn plánů se Zvonařka konečně dočká pořádného napojení na MHD. Sice to nebude rychlá podpovrchová šalina jak podle původního plánu ze 60.let, ale i tak díky. Po dokončení nové silnice by se měla výrazně ulevit i křižovatce mezi Vaňkovkou a OD Prior (dnes ještě Tesco). A pak už "jen" odbočka šaliny na Masnou a na druhou stranu kolem Zvonařky, Nového hlavního nádraží, přes cyklostezku a řeku Svratku do Heršpic. Snad nebudeme na tuto trasu šaliny čekat dalších 40 roků ...
A bude jezdit šalina aspoň pod Zvonařkou?
Jestli máte pocit, že máte způsob jak to udělat rychlej, věřím že ho na magistrátě ocení!
A jak udelate plynuléší provoz od ronda na Trzni co?? tam človek trávi v MHD 100 let nez nekam dojede