- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud společnost Pliska budovala stánky v podchodu, který patří městu, zajímalo by mě, jak to měli smluvně nastavené, přece nemohlo ve smlouvě být, že tam stánky budou navždy.
Jestli tam hodlají vybudovat něco ve stylu "kavárna" na místě bývalé terasy bývalé vynikající restaurace, tak už se tomu podchodu budu fakt raději vyhýbat oklikou pod viaduktem.
co je nesrovnatelné přednádražního prostoru v Brně s novou podobou mendláku - https://www.facebook.com/udalostibrno/photos/a.142280299172286/5962259543840970/ u níž teda nakonec se přímo divím, že je tam tak málo zábradlí, protože když prej musí být zábradlím odělen tramvajový ostrůvek pro TRAM linku 1 DC (do centra/od Pisárek) na fotce vlevo od přilehlého pruhu/zvláštního zastávkového zálivu pro (trolej)BUSy, tak jakto, že kupodivu nemusí být stejně zábradlím odděleny chodníky/ostrůvky od zastávkových pruhů (trolej)BUSů vpravo?
On je trošku rozdíl mezi nádražím v Olomouci, kde se v podstatě nikam nemusí jezdit a dá se to krásně objet (plus vede kolem normální silnice) a mezi Brněnským, kde je to spojnice pro zásobování, dopravu ke Grandu pro desítky autobusů denně a díky nesmyslnému systému brněnských zákazů odbočování vlevo a jednosměrek je v některých směrech přes to nádraží v podstatě jediná schůdná cesta. Jinak ano, pokud se po tom přechodu courají chodci nonstop (některé existence vysloveně úmyslně pomalu) a nikoho nenapadne chvíli počkat, aby pro změnu projel třeba autobus nebo auto, pak se nedivím, že řidiče to nebaví.
Jinak na úrovni nádraží v OL a OVĚ už jsme - stejné pochybné existence všude kolem, které mi vadí mnohem více, než pár aut.
""..........Těsně před zahájením je ovšem úprava prostoru kolem tramvajových zastávek před budovou nádraží. Původně k tomu chtělo Brno přistoupit už loni, příprava se ale zpozdila, takže začne až teď v březnu. „V první etapě to bude na straně u Letma, poté v druhé etapě od poloviny května do konce června 2023 u nádražní budovy,“ přiblížil Poňuchálek.
Díky těmto úpravám zmizí poblíž Letma zaparkovaná auta, vozovka se zvedne do úrovně chodníku i zastávky a s tím půjde rovněž pryč zábradlí, které tramvajový ostrůvek odděluje od silnice. Přecházet se tak nově bude po celé jeho délce. Na nástupišti poblíž nádražní budovy sice zábradlí zůstane, ale s mezerami pro přecházení.""
- Pokládám si otázku, proč podobně nešlo řešit zastávky MHD na Mendlově náměstí a jsou tam instlovány desítky až stovky metrů oddělujících zábradlí, která nutno obcházet po celé délce zastávek?
Protože srovnáváte nesrovnatelné.