Diskuze

Brno může zrušit další stánky v podchodu, jsou totiž jeho, rozhodl soud

Po více než dvou letech potvrdil krajský soud verdikt, že nevzhledné stánky v podchodu pod brněnským hlavním nádražím patří městu. Může si tak s nimi nakládat jako se svým majetkem. Jejich vlastnictví si dosud nárokovala firma Pliska, s níž se město soudilo. Rozsudek je pravomocný.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LL

Pokud společnost Pliska budovala stánky v podchodu, který patří městu, zajímalo by mě, jak to měli smluvně nastavené, přece nemohlo ve smlouvě být, že tam stánky budou navždy.

0 0
možnosti
TT

Jestli tam hodlají vybudovat něco ve stylu "kavárna" na místě bývalé terasy bývalé vynikající restaurace, tak už se tomu podchodu budu fakt raději vyhýbat oklikou pod viaduktem. Rv;-€

0 2
možnosti
MM

co je nesrovnatelné přednádražního prostoru v Brně s novou podobou mendláku - https://www.facebook.com/udalostibrno/photos/a.142280299172286/5962259543840970/ u níž teda nakonec se přímo divím, že je tam tak málo zábradlí, protože když prej musí být zábradlím odělen tramvajový ostrůvek pro TRAM linku 1 DC (do centra/od Pisárek) na fotce vlevo od přilehlého pruhu/zvláštního zastávkového zálivu pro (trolej)BUSy, tak jakto, že kupodivu nemusí být stejně zábradlím odděleny chodníky/ostrůvky od zastávkových pruhů (trolej)BUSů vpravo?

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
5 3
možnosti
TN

On je trošku rozdíl mezi nádražím v Olomouci, kde se v podstatě nikam nemusí jezdit a dá se to krásně objet (plus vede kolem normální silnice) a mezi Brněnským, kde je to spojnice pro zásobování, dopravu ke Grandu pro desítky autobusů denně a díky nesmyslnému systému brněnských zákazů odbočování vlevo a jednosměrek je v některých směrech přes to nádraží v podstatě jediná schůdná cesta. Jinak ano, pokud se po tom přechodu courají chodci nonstop (některé existence vysloveně úmyslně pomalu) a nikoho nenapadne chvíli počkat, aby pro změnu projel třeba autobus nebo auto, pak se nedivím, že řidiče to nebaví.

Jinak na úrovni nádraží v OL a OVĚ už jsme - stejné pochybné existence všude kolem, které mi vadí mnohem více, než pár aut.

0 6
možnosti
MM

""..........Těsně před zahájením je ovšem úprava prostoru kolem tramvajových zastávek před budovou nádraží. Původně k tomu chtělo Brno přistoupit už loni, příprava se ale zpozdila, takže začne až teď v březnu. „V první etapě to bude na straně u Letma, poté v druhé etapě od poloviny května do konce června 2023 u nádražní budovy,“ přiblížil Poňuchálek.

Díky těmto úpravám zmizí poblíž Letma zaparkovaná auta, vozovka se zvedne do úrovně chodníku i zastávky a s tím půjde rovněž pryč zábradlí, které tramvajový ostrůvek odděluje od silnice. Přecházet se tak nově bude po celé jeho délce. Na nástupišti poblíž nádražní budovy sice zábradlí zůstane, ale s mezerami pro přecházení.""

- Pokládám si otázku, proč podobně nešlo řešit zastávky MHD na Mendlově náměstí a jsou tam instlovány desítky až stovky metrů oddělujících zábradlí, která nutno obcházet po celé délce zastávek?

0 0
možnosti
TN

Protože srovnáváte nesrovnatelné.

0 3
možnosti