Diskuze

Omezení aut před nádražím v Brně se odkládá nejdříve na duben

V lednu už bude před brněnským hlavním nádražím klidněji. Velkou část aut svedeme do okolních ulic. Tak by se dal parafrázovat říjnový vzkaz náměstka brněnského primátora pro dopravu Matěje Hollana (Žít Brno). Omezení dopravy ale nakonec nebude tak rychlé, jak si představoval.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LV

Zeptám se, kolik lidí se tu narodilo s nohama a kolik s volantem? Na kolik aut bylo postaveno nádraží na konci 19. století? Město = lidé, ne silnice a křižovatky. Spousta studií a příkladů z praxe ukazuje že velice efektivní je zrušit oddělení jednotlivých druhů dopravy, to měla být cesta. Bohužel se zdá ze v ČR je to v rozporu se zákonem.

1 0
možnosti
LC

L27u49k58á12š 71C38u91p

16. 1. 2018 18:31

Už ať ten kretén, společně s tím druhým ekoteroristou, vypadne.

Tolik škody co nadělali.

2 0
možnosti
PB

P43e84t59r 67B59á60č61a

16. 1. 2018 15:31

;-D to je tak kdyz dela dopravu nekdo kdo nema ani ridicak a totlane potuchy o tom, jak v Brne vypada provoz. Okolni ulice kolem nadrazi, to muze vyplodit jen skutecnej odbornik.

to je fakt enco neskutecnyho, ze v dnensi dobe je takove neumetel porad u koryta adavno s nim nikdo nevyrazil dvere.

2 3
možnosti
BG

Proč ses nepřihlásil na odbor dopravy? V každé diskuzi to vypadá, že dopravě rozumíš. :-) A nemyslím to jako žert. Lidí, kteří něčemu rozumí, je škoda nevyužít ve prospěch všech. :-)

2 0
možnosti
TH

Fascinuje mne Hollanova víra, že ty auta, co teď jezdí kolem nádraží na Benešovu zmizí. On si fakt myslí, že odbočení vlevo z Dornychu na Benešovu zvládne všechna auta, která dnes jezdí kolem nádraží? Neboli vše z Bohunic, Lískovců, Modřic, Heršpic, Štýřic a vesnic na jih od Brna.

4 1
možnosti
PV

Ja si myslim, ze on nemysli. On ma vize.

4 1
možnosti
TT

Já teda nevím, ale ono to fakt někomu vadí, že je před nádražím rušno? Mně se to teda líbí. Selanku, pohodičku a klídek očekávám v nějakým městysu stylu Sokolnice.

4 2
možnosti
LC

Hollanovi vadí, že nemůže z ostrůvku MHD kdekoliv vlézt do silnice a přejít do nádražní haly. On chudák nemůže dojít na jeden konec ostrůvku a přejít přes přechod a nebo na druhý konec a jít podchodem, on přece jako chodec má právo kudy chce :) Takže potřebuje potrestat řidiče za to, že mu tam dali zábradlí, protože kupodivu má auto v silnici před chodcem přednost :D

3 2
možnosti
RM

Já bych tam ještě naházel zákazy odbočení doprava jak je to na Konečňáku, pak si každý na to, aby se dostal kam potřebuje vybere jiné místo pro porušení zákazu odbočení a místo 1 fronty jich bude 10 a ještě na sebe budou všichni troubit...

6 0
možnosti
PV

R^ Ano, zastupitelstvo provadi uzasny ekologicky posun, kdy ridici najezdi pri zakazech odboceni km navic a tech exhalaci. Na to musi mit clovek Zeleny fistron, jinak by ho to nenapadlo.

7 0
možnosti
MK

Tak až přestěhují nádr k řece, tak to bude v pohodě, ne?:-)

0 0
možnosti
ŠF

Vážení, co se tak rozčilujete. Samozřejmě, že komfortní by bylo dojíždění do centra města. To by se líbilo každému. Jenže vůbec nejde o nádraží. Jde o prachy. Už jen výstavba nového nádraží přinese vejvar jako prase. A pak sto let bude trvat, než se postaví vše okolo. Tolik stavebních příležitostí se přece nezahodí jen tak.

5 0
možnosti
ŠV

přesně tak R^ o tom to celé je. Stavět nádraží někde mimo centrum je naprostá stupidita.

5 4
možnosti
MZ

Ajaj Kotzian měl hodně práce s esejemi :o)

1 3
možnosti
TT

Chvála evoluci za něho!

0 0
možnosti