Diskuze

Přístroj přesněji ukáže odborníkům, kam těkají naše oči při nakupování

Odborníci z Mendelovy univerzity v Brně získali nový přístroj, který pomáhá analyzovat chování lidí při nakupování, v oblasti takzvaného neuromarketingu. V minulosti sledovali například preference konzumentů vína, nyní se chtějí více zaměřit na pivaře.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

Já to napíši a prodavačky začnou nosit spodní prádlo, malé výstřihy, dlouhé sukně a nakonec budu muset koukat na ty drobné cenovky.

0 0
možnosti

Český sen. Tam už ho využívali, zajímavá věc. :-)

0 0
možnosti
PP

https://cs.wikipedia.org/wiki/Sledov%C3%A1n%C3%AD_pohybu_o%C4%8D%C3%AD

Jde o něco známého již dávno, třeba ve vyspělých zemích to používají na dopravní značky, tedy kamera ukáže, kam se řidič dívá nejprve. Na naše ŘSD to zatím nedorazilo, proto máme u nás špatné značení, co způsobuje nehody.

Používá se to na webové stránky (i na display mobilů), kamera ukáže, kam lidé koukají nejdříve a podle toho se web (display mobilu) upraví. Kolik webu bylo takto otestováno?

1 0
možnosti
PM
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
JP

Nakonec si budeme při rozhovoru na veřejným místech zakrývat ústa podobně jako ve sportu, aby nebylo možné odezírat, a také nosit tmavé brýle, aby nebylo poznat, kam a na co se díváme. Big brother bude všude.

0 0
možnosti

V tomto kontextu jsou před námi muslimské ženy ;-D

0 0
možnosti
PD
KS

A pak se udělají digitální etikety a obaly, které se budou přizpůsobovat podle toho, kdo se na ně právě dívá. Jen aby nám prodali právě to jejich. V Africe nemají lidi co jíst, tam jim je úplně jedno, jak vypadá obal.

0 0
možnosti
JB

J57a42n 19B47a29b10j82a21k

10. 9. 2018 16:19

A jak s tím souvisí Afrika? Můžeme za to my? :-)

2 0
možnosti
ZM

Mě například při nakupování těkají oči na pěkné ženy a dívky R^R^

8 0
možnosti
KS

Třeba Vám na ně dají cenovku.

2 0
možnosti