- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
já se fakt divím, že už si na něho někdo někde nepočká a nerozbije mu hubu
Ten bordel nikdo nevyřeší. Než se bude něco dít tak budou nové volby ,nový spolek nefachčenků bude znovu řešit něco, co nikdo nechce aby se řešilo.Větší hnus než za bolševika.
Co chcete od bývalého veksláka. Takovým jde vždy jen o to odebrat druhý za každou cenu. To už je jejich mentalita.
Vůbec nevíme, co město s Procházkou podepsalo. Město sice může podle katastru vlastnit pozemky, ale pokud třeba v minulosti nemělo peníze na vybudování povrchu ( dlažby a silnice ) a Procházka to vybudoval za své peníze, může být ve smlouvě napsáno, že výhradním uživatelem a provozovatelem může být právě Procházka. A pak město nemůže nakládat s tím, co leží na jejich pozemku. Už jednou soud město prohrálo a tak těžko říct, kdo je a není v právu. S velkou pravděpodobností se dříve někdo pěkně na tom finančně napakoval a město teď trpí za to, že někdo třeba takovou zřetelně nevýhodnou smlouvu za město podepsal a teď neví, jak z toho ven.
Procházka tím darebákem vůbec nemusí být - jen si jde za svým.
Každý chvilku - tahá pilku. Jak říká staré pořekadlo.
Mno, jednoduchý pohled do katastru říká, že vlastníkem pozemků je statutární město Brno.
Nechci předjímat kdo má na pozemky nárok, nicméně, dokud případný soud nerozhodne jinak, je záznam v katastru jasný.
Pro jakékoliv úvahy je třeba publikovat názor druhé strany.
A ta když nechce, tak o tom vůbec neinfomovat?
Je nějaký problém zjistit vlastníka toho pozemku ?
Tady asi ano.
Může mi někdo objasnit, jak si ten hochštapler Procházka myslí, že ta auta nechá odtáhnout? Podle mě na to potřebuje součinnost MP a musí prokázat nárok. Nechci věřit, že by mu MP po tom všem šla na ruku, a soukromník rozhodně nemůže jen tak naložit a odvézt cizí auto.
Tak muze, otazkou zustava jaky je za to postih
A to je, milé děti, to stejné město, ve kterém se má (do)stavět městský okruh, postavit dva nebo tři jakési "národní" stadiony, přesunout nádraží a dotáhnout k němu nějakou kapacitně dostačující městskou dopravu...
A raději nedomýšlet, až nějaký další místní hochštapler ucpe nějakým svinstvem trubku toho Hyperloopu...